امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

مصرف آب میوه ها و نوشیدنی های طبیعی در قیاس با مصرف آب میوه های صنعتی بسیار سالم تر است،اما روش های نگهداری آب میوه‌های طبیعی سخت تر است زیرا در آن از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود.به همین دلیل ما ظروف قفلی نگهداری آبمیوه و مایعات را معرفی می کنیم تا با استفاده از آن طول مدت نگهداری آبمیوه را تا 72 ساعت افزایش دهید.

 

 

 

امروزه محصولاتی که رفاه بیشتری برای مشتریان فراهم کنند، از محبوبیت بیشتری برخوردارند. محصولاتی که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و تحمل دمای بالا داشته باشند یا استفاده از آن ها آسان و متناسب با ارگونومی بدن باشد، در گروه محصولات محبوب خانواده ها قرار دارند.این ظروف از پلاستیک مرغوب و باکیفیت در جهت افزایش رفاه و سلامت جامعه ساخته شده است.

 

 

 

ظرفیت نگهداری این محصول 1/3 لیتر بوده و نوار درب آن سیلیکونی می باشد که باعث مقاومت در برابر حرارت و عدم ایجاد فساد در محتویات غذایی می گردد و همچنین دارای چهار قفل مستحکم با قابلیت بازو بست بسیار آسان است. این محصول بدلیل استفاده از مواد درجه یک و مرغوب موفق به کسب گواهینامه بهداشت و استاندارد اروپا گردیده است و امکان کاربرد در فریزر و مایکروفر رانیز دارد.

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه