امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اف تی ایکس یک صرافی ارزهای دیجیتال است که خدماتی از جمله معاملات فیوچرز، توکن های اهرمی و معاملات فرابورس را به کاربران خود ارائه می دهد. این شرکت گزینه‌های تخصصی را به کاربران خود ارائه می‌کند تا با اهرم‌ های بیشتری نسبت به سایر پلت‌ فرم‌ ها معامله کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

بنیانگذاران توکن FTX چه کسانی هستند؟

همانطور که اشاره شد، توکن FTX یاFTT توسط Sam Bankman-Fried وGary Wang تأسیس شد. سم بنکمن-فرید یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی FTX: Cryptocurrency Derivatives Exchange است. علاوه بر آن وی مدیر عامل Almeda Research است و به عنوان مدیر توسعه در مرکز نوع دوستی Effective کار می کرد. او همچنین از سال 2014 تا 2017 در جین استریت کپیتال معامله گر بود.

گری وانگ یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری FTX: Cryptocurrency Derivatives Exchange است. او همچنین مدیر ارشد فناوری در Almeda Research است. قبل از این کار، او از یک کارآموز مهندسی نرم افزار در گوگل، به عنوان مهندس نرم افزار مشغول به کار شد. گری وانگ همچنین یک کارآموز مهندس نرم افزار در فیس بوک بود. او دارای مدرک لیسانس ریاضیات و علوم کامپیوتر از موسسه فناوری ماساچوست است.

قیمت توکن FTX

قیمت ارز FTX در زمان نگارش این مقاله، 783,966 تومان معادل $ 25.75 دلار آمریکا معامله می‌شود. قیمتFTX Token طی 24 ساعت اخیر - 1.42% تغییر قیمت داشته است.

خدمات صرافی FTX

معاملات فیوچرز

یکی از ویژگی‌های مهم این صرافی، تنوع بالای ارز دیجیتال در بخش فیوچرز است. معاملات فیوچرز دارای انواع مختلفی است. معاملات دارای سررسید و بدون سررسید مهم‌ترین دسته‌بندی بخش فیوچرز است. همچنین امکان معامله روی شاخص آلت کوین‌ها، شاخص رمزارز صرافی، شاخص دیفای و … وجود دارد.

بازار اسپات

بازار اسپات اصلی‌ترین سرویس هر صرافی رمزارزی محسوب می‌شود. تنوع بالای ارزهای دیجیتال در صرافی FTX باعث شده تا بازار اثبات این صرافی یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای خرید و فروش جفت‌ارزهای معاملاتی باشد.

توکن سهام شرکت‌ها

سرویس توکن سهام شرکت‌ها (Tokenize stocks) یکی از اولین‌ها پروتکل‌ها برای انجام معاملات در بازارهای سنتی به کمک رمزارزها است. این سرویس به کمک شرکت CM – EQUITY طراحی و اجرا شده که به سرمایه‌گذاران امکان خرید سهام برخی شرکت‌ها با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌دهد.

توکن‌های اهرم‌دار

معاملات توکن‌های اهرم‌دار (Leverage Token) شباهت زیادی به معاملات فیوچرز دارد؛ اما تفاوت آن در قیمت توکن است. لوریچ معاملات توکن‌های اهرم‌دار به صورت پیش‌فرض روی عدد 3 تنظیم شده است.در نتیجه در صورتی که قیمت اتریوم در بازار اسپات 1 واحد تغییر داشته باشد، قیمت توکن اهرم‌دار 3 واحد بیشتر یا کمتر تغییر خواهد کرد.

پیش‌بینی بازار

معاملات پیش‌بینی (Prediction) یکی از جذاب‌ترین سرویس‌های صرافی FTX است. این سرویس وقایع مهم دنیا را لیست کرده است و از کاربران می‌خواهد پیش‌بینی خود را در مورد اتفاقات آینده اعلام کنند.

بازار NFT

بازار NFT جزو جدیدترین سرویس‌های صرافی FTX است. در این بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT‌) خرید و فروش می‌شوند. در حالی که برخی صرافی‌ها مثل بایننس حقوق کپی رایت ناشران NFT‌ها تضمین می‌کنند اما FTX در این موضوعی ضمانتی به توسعه‌دهندگان ارائه نخواهد کرد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه