امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

​

 

این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اختراعی جالب و مبتکرانه می باشد.شما می توانید ازین بچه میمون های با مزه و کوچک مثل حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.این بچه میمون ها در رنگهای مختلف عرضه شده اند و سایز همگی انگشتی می باشد.یک میمون کوچک بندانگشتی هدیه‌ای متفاوت است که می‌توان به کودکان بالای سه سال داد و آن‌ها را حسابی شگفت‌زده کرد.ابعاد کوچک و وزن سبک این بچه میمون پلاستیکی از مزایای این اسباب‌بازی است.دم حلقه‌ای این میمون شاد به او کمک می‌کند تا از هر جا که دوست دارد آویزان شود و تاب‌بازی کند.

 


این بچه میمون های کوچک می توانند انگشت یا وسایل های شما را بغل کنند و بچسبند یا از قسمت دمشان آویزان شوند و به علاوه ی دست و پاهای کوچکی که انگشت شما را خواهند چسبید هیچ وقت حوصله تان سر نخواهد رفت.میمون شاد و کوچولوی 12.4سانتی وسیله‌ی بازی متفاوتی است که می‌توان در قالب حیوانی خانگی به کودکان هدیه داد.با این تفاوت که این حیوان خانگی به مراقبت خاص و بهداشتی نیاز ندارد.


​


این بچه میمون در سایز انگشتی باعث می شود که شما به راحتی بتوانید آن را روی انگشت،توی کیف، به صورت آویزی از دم آن روی لباستان و... آن راجابجا کنید و همه جا آن را همراه خود داشته باشید.میمون بندانگشتی یک سرگرمی مدرن و جدید است که می‌توان آن را با قیمتی مناسب برای کودکان بالای سه سال خریداری کرد و برق شادی را در چشمانشان دید.


​

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه