امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

چند نکته مهم در مورد مکمل غذایی نیچرمین فوراور
١. حاوی ١٠٠٠ میلی گرم کلسیم است یعنی شخصی که روزانه 6 عدد قرص نیچرمین استفاده می کند، علاوه بر دریافت مواد الی و معدنی،میزان کلسیم مورد نظر را نیز دریافت می کند.

٢.حاوی 665 میلی گرم فسفر (دی کلسیم فسفات) است. فسفر عنصری است که برای عملکرد صحیح خود به حضور ویتامین D و کلسیم نیاز دارد که قرص نیچرمین حاوی هر دو انهاست. فسفر برای دستگاه عصبی، مغز، استخوان و دندان و در مجموع برای کل فرایند فیزیولوژیک بدن مورد نیاز است.

٣. حاوی ١٨ میلی گرم اهن است. دوز پیشنهادی برای مردان ١٠ میلی گرم و برای زنان ١٨ میلی گرم است.آهن برای تولید هموگلوبین در خون لازم است. برای اینکه این ماده غذایی جذب شود به ویتامین C، مس و منگنز احتیاج دارد که قرص نیچرمین حاوی مس و منگنز است.
یک جیره غذایی طبیعی روزانه معمولاً حاوی 15 12 میلی گرم آهن است که از این مقدار حدود 10 5 درصد یعنی 6% تا 5/1 میلی گرم از طریق روده ها جذب می شود. روزانه کمتر از یک میلی گرم آهن از بدن دفع می شود.زنان بالغ به طور متوسط روزی 2میلی گرم آهن از دست می دهند. بنابراین یک بانوی باردار باید مقدار همانندی آهن از راه غذا دریافت کند تا کمبود، جبران شود. میزان از دست رفتن آهن در عادت ماهانه4 تا100 میلی گرم است. البته زنان باردار یا شیرده به اهن بیشتری نیاز دارند.

4. حاوی 4٠٠ میلی گرم منیزیم است که برای عملکرد درست اعصاب و عضلات ضروری بوده و به نحو موثری به مقابله با استرس و افسردگی کمک می کند. در فرایند متابولیک قند خون به انرژی نقش حیاتی داشته و به جلوگیری از حملات قلبی نیز کمک می کند و به صورت ترکیب با کلسیم به عنوان یک ارامبخش طبیعی مؤثر است.

5. حاوی روی (مؤثر برای ساختن پروتئین، مؤثر برای تولید مایع منی در پروستات، کمک به روند التیام، باروری، پایین اوردن کلسترول و برقراری توازن PH و همینطور موثر در کنترل ریزش مو و ضد سرماخوردگی)
حاوی منگنز (رفع خستگی، بهبود حافظه و کاهش تحریک پذیری دستگاه عصبی)
حاوی سلنیوم (عنصری مهم برای سلامتی انسان که همراه ویتامین E به عنوان انتی اکسیدان عمل می کند) و همینطور مس

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه