امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

در گذشته، تجزیه و تحلیل این داده ها از طریق تجزیه و تحلیل کمی وقت گیر و فراتر از توانایی بود  اکنون که هوش مصنوعی تقریباً همه جا وجود دارد و موانع ورود به آن کاهش یافته است، کارگزاران و شرکت های نوپا با زمان متوسط به دنبال استفاده از این فناوری برای ایجاد یک مدل جدید برای سرمایه گذاران برای انتخاب سهام هستند.

یادگیری ماشینی یعنی آموزش یک ماشین برای انجام یک عمل خاص توسط الگوریتم های برنامه نویسی که توسط یک تکنسین تنظیم شده است. این شامل مواردی مانند شناسایی شماره تلفن مجازی خاص از کشور دیگر و سپس انتقال آن به یک مرکز تماس خاص است. با افزودن الگوریتم های بیشتر و جمع آوری داده ها، هوش مصنوعی دقیق تر و قادر به پردازش داده ها برای تصمیم گیری آگاهانه بهتر می شود.

یادگیری عمیق، مشابه یادگیری ماشینی، فرایندی است برای آموزش یک ماشین برای انجام اقدامات و دقیق تر شدن آن با گذشت زمان. با این حال، یادگیری عمیق فراتر می رود، شامل رویکردی است که شامل شبکه های عصبی مصنوعی است - شبیه به نحوه مغز انسان الگوهای رفتاری را یاد می گیرد (مثلاً کسی عطسه می کند و شما به طور خودکار می گویید "عافیت باشه" بدون فکر آگاهانه).  یادگیری عمیق به نوعی هوش احساساتی تبدیل می شود که همانطور که می آموزد. به طور معمول، یادگیری عمیق با ایجاد توانایی سازگاری با داده های جدید و ایجاد الگوریتم ها برای ایجاد خروجی مطلوب، باعث ایجاد یادگیری در دستگاه می شود.

یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی به بنگاههای اقتصادی این امکان را می دهد که نه تنها نوسانات قیمت سهام را تجزیه و تحلیل کنند، بلکه داده های ساختاری نشده ای را نشان می دهند که الگوهای رفتاری را آشکار می کند که ممکن است توسط یک انسان قابل درک نبوده باشد. این امر می تواند شکل جدیدی از دقت را در تصمیم گیری های معاملات که فراتر از استراتژی های سنتی سرمایه گذاری است، فراهم کند. 

البته اینها فقط برخی از کاربردهای شناخته شده هوش مصنوعی است. بورس اوراق بهادار در سراسر جهان کاربرد هوش مصنوعی را درک کرده اند و تمرکز خود را به سمت جذب متخصصان هوش مصنوعی  آغاز کرده اند. 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه