امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

برای درک این موضوع باید بدانید که قیمت کیشو ارز اینو در حال حاضر تنها 0.000000003799 دلار است. در واقع برای اینکه قیمت این ارز به یک دلار برسد، لازم است تا قیمت آن بیش از 263 میلیون برابر شود. به این معنی که شما تنها با یک دلار سرمایه گذاری روی این ارز در حال حاضر و فروش آن در قیمت یک دلاری به سرمایه‌ای معادل با 263 میلیون دلار خواهید رسید که به ریال خودمان این عدد با قیمت دلار امروزی بودجه 10 سال کشور ما خواهد بود. اما چقدر رسیدن به این اعداد و قیمت‌ها امکان پذیر است و چگونه می‌توان برای خرید کیشو اینو اقدام نمود، موضوعی است که در ادامه به صورت کامل به بررسی آن می‌پردازیم.

کسانی که کیشو اینو را نمی‌شناسند، اگر درباره دوج کوین مطالعه کرده باشند، شناخت این ارز برای آن‌ها ساده خواهد بود. تیم توسعه دهنده کیشو اینو همان تیم توسعه دهنده دوج کوین و بی بی دوج است که این ارز را برای امکان کنترل تورم توسعه داده و سعی در توسعه آن با اهداف کاملا مشخص شده دارد. اگر به رشد‌های دوج کوین در چند ماهه گذشته نگاه کنید، می‌توانید نقشه و مسیر یکسانی برای کیشو اینو نیز در آن در نظر گرفته و از این طرق آینده این ارز دیجیتال را نیز پیش بینی نمایید.

ساختار شبکه کیشو اینو

ارز‌های دیجیتال به دو دسته توکن و کوین تقسیم می‌شوند. کوین‌ها ارز‌هایی ماند بیت کوین و اتریوم هستند که به شخصه دارای شبکه بلاک چین اختصاصی بوده و روی آن پیاده شده اند. در عوض توکن‌ها ارز‌هایی مانند کیشو اینو، تتر و... هستند که بلاک چین اختصاصی نداشته و روی بلاک چین سایر ارز‌های دیجیتال پیاده سازی شده اند. کیشو اینو نیز مانند بردار خود دوج کوین یک توکن است که روی شبکه بلاک چین قدرتمند اتریوم پیاده سازی شده و امنیت خود را نیز از این شبکه وام می‌گیرد.

در توضیح ساختار کیشو اینو باید به این نکته اشاره کنیم که این ارز دیجیتال نیز مانند دوج کوین یک میم کوین است. میم کوین‌ها به آن دسته از توکن‌هایی اطلاق می‌شود که هدف بسیار خاصی در توسعه آن‌ها دنبال نشده و در مسیر در صورت رسیدن به موفقیت است که شاهد هدف گذاری‌هایی برای آن هستیم. این ارز دیجیتال نیز در ابتدا با اهداف خیلی کاربردی عرضه نشد، اما در حال حاضر اهداف خوبی برای آن تعریف می‌شود که باعث شده تا این ارز دیجیتال نیز به محبوبیت‌های خاصی برسد.

تحلیل ارز دیجیتال کیشو اینو

مسلماً برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال هستند، شناخت ارز‌های مستعد و با پتانسیل رشد بالا می‌تواند یک خبر بسیار عالی باشد. برای این منظور لازم است تا ارز دیجیتال کیشو اینو را نیز به صورت فاندامنتالی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. کیشو اینو با یک ساختار بسیار خاص در تراکنش‌های خود توسعه پیدا کرده است. تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال ساز و کاری پیاده کرده اند که با این ساز و کار در هر تراکنش 1 درصد از آن سوزانده شده و 1 درصد دیگر نیز بین بقیه هولدر‌ها تقسیم می‌شود.

به این معنی که اگر شما مقدار قابل توجهی از این راز دیجیتال را در کیف پول یا حساب صرافی خود داشته باشید، در ازای تراکنش‌های انجام شده در شبکه آن، مقداری توکن جدید کیشو دریافت خواهید کرد. این امر دلایل مختلفی دارد که یکی از آن‌ها ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاری روی کیشو اینو و بالا بردن محبوبیت آن در میان سرمایه گذاران بلندمدت است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه