امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
کرم کاکائویی آلوئه Aloe BB Creme Cocoa کد 373

چرا شیفته ی این محصول خواهید شد؟

«کرم کاکائویی آلوئه بی بی» یکی از محصولات «سونیا فلالس» با SPF 10 است که با ترکیبی منحصر به فرد و مولتی اکتیو ساخته شده است و پوست را مرطوب، جوان و سالم نموده و از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند و در عین حال سبب نرمی و شفافی پوست شده و آن را طبیعی و بی نقص نشان می دهد.

– «کرم کاکائویی آلوئه بی بی» حاوی عصاره برگ زیتون برای تنظیم نرمی و لطافت پوست است.

– «کرم کاکائویی آلوئه بی بی» همچنین حاوی عصاره ای گیاهی است که در آزمایشگاه ها تست شده و به ثبات و نرمی ظاهر پوست کمک می نماید. با مصرف مداوم این محصول پوست شما جوان تر و لطیف تر به نظر میرسد.

– «کرم کاکائویی آلوئه بی بی» حاوی عصاره گیاهی دیگری نیز هست که در آزمایشگاه ها تست شده و به ثابت نگاه داشتن (کنترل) درخشندگی و ثبات و نرمی پوست کمک می کند و در عین حال، پودرهای ساخته شده با برترین تکنولوژی های موجود (Mattify)، چروک و عیوب پوست را به حداقل می رساند.

روش استفاده:

«کرم کاکائویی آلوئه بی بی» را به میزان دلخواه بر روی پوست تمیز خود بمالید و بلافاصله نرمی و ظاهر بی نقص را بر پوست خود احساس خواهید کرد.

«کرم کاکائویی آلوئه بی بی» می تواند به عنوان یک محصول اصلی یا به عنوان پایه ای (زیرسازی) برای آرایش شما مورد استفاده قرار گیرد. پس از آنکه «کرم کاکائویی آلوئه بی بی» با پوست شما آمیخته شد، می توانید از «کرم پودر سونیا فلالس» یا «مینرال میکاپ» بر روی «کرم کاکائویی آلوئه بی بی» استفاده نمایید. بهترین روش استفاده، آن است که از «برس فونداسیون» که یکی از محصولات «مجموعه برس های مستر» است، استفاده کنید.

  • محتوی: 45 گرم
  • قیمت مصرف کننده:

 

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه