امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

امروزه بسیاری از افراد وارد بازار ارز های دیجیتال شده اند و به خرید و فروش این رمز ارزها مشغول هستند. در این بازار رمز ارز های بسیاری در حال معامله هستند که بسیاری از کاربران از این راه به سود های خوبی دست یافته اند، علاوه بر رمز ارز های بیت کوین دش کوین و... ارز دیجیتال تتراز جمله رمز ارز های محبوب در بین کاربران ارز دیجیتال می باشد. تتر Tether یک نوع استیبل کوین است که به ارزهای فیات،(منظور از فیات، ارزهایی مثل دلار و... است که دولت‌ها آن‌ها را منتشر و پشتیبانی می‌کنند) مربوط می باشد و با نماد (USDT) و (EURT) خرید و فروش می‌شود که نماد های (USDT) وابسته به دلار و (EURT) وابسته به یورو می باشد و توسط شرکت تتر صادر می‌شود. مهم ترین موضوعی که مد نظر ما می باشد قیمت تتر است که در ادامه در ارتباط با قیمت آن و اختلاف قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

بهترین قیمت تتر در ایران

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم تتر یک استیبل کوین می باشد استیبل کوین به این معناست که این رمز ارز دارای قیمت ثابتی بوده و از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محفوظ است و قیمت آن تغییر نخواهد کرد، اما در برخی مواقع در برخی صرافی هایی که قیمت لحظه ای تتر را نمایش می دهند نوساناتی مشاهده می شود که این نوسانات کم بوده و مقدار بسیار اندکی از این رمز ارز دچار تغییر می شود، در کل بازار ارزهای دیجیتال به بی‌ثباتی مشهور‌ هستند. معامله‌ یک ارز بی‌ثبات با یک ارز دیگر، پیچیدگی و ریسک بسیار زیادی را به وجود می‌آورد. به همین دلیل کار کردن با یک استیبل کوین راحت‌تر است که تتر یکی از مشهور ترین استیبل کوین های بازار ارز دیجیتال به حساب می آید و قیمت آن همیشه یک دلار می باشد اما در برخی موارد قیمت تتر در ایران دچار اختلاف قیمت با دلار می شود که در مورد این موضوع نیز برای شما مطالبی را آماده کردیم.

علت اختلاف قیمت تتر و دلار در ایران (بهترین روش خرید)

همان طور که می دانید قیمت تتر برابر با یک دلار می باشد اما در برخی مواقع قیمت خرید ارز دیجیتال تتر در ایران تغییر می کند و با اختلاف قیمت باید آن را خرید علت این اختلاف قیمت این است که روش خرید این ارز در برخی مواقع متفاوت می شود. برای خرید ارز تتر دو روش در ایران وجود دارد که این دو روش شامل خرید ارز تتر از داخل ایران و خرید تتر خارج از ایران می شود. حال سوال پیش می آید که چرا این دو روش باعث اختلاف قیمت خرید تتر می شود؟ خب در اینجا برای شما هر یک از این روش ها را شرح می دهیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه