امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

کوسن پولکی isinotex در طرح ها و رنگهای مختلف در شکل مربع از آن دسته از مدل هایی می باشد که نظر هر کسی را به خودش جلب می کند. اگر خانه ای به رنگ های مات دارید این کوسن ها می تواند خانه شما را ویژه کند. تمام زمینه روی کار از پولک های رنگی پوشیده شده است و برای پشت این کوسن ها از پارچه ی نرم استفاده شده است که با رنگ های این مدل همخوانی داشته باشد.

 

 

این کوسن با زیپ مخفی در کنار آن که کاور را به راحتی از داخلی جدا می کند تولید می شود.زیپ مخفی به گونه ای در حاشیه کار قرار گرفته است که هیچ نمایی در پشت و روی کار ندارد.کاور های کوسن isinotex برای کوسن‌هایی مربعی‌شکل با ابعاد 40 � 40 سانتی‌متر طراحی شده است و گزینه‌ای مناسب برای تزئین هرچه بهتر مبلمان اتاق پذیرایی است.

 

 

این کاورهای زیبا و مدرن برای قرار گرفتن روی تخت یا مبل‌ها بهترین انتخاب است و ظاهری جذاب و خواستنی به محیط می‌بخشد. این مدل یک زیپ دارد تا با بسته و باز کردن آن، کوسن را داخلش قرار دهید. این زیپ کار شست‌و‌شو و تعویض کوسن را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. بافت کاور از پنبه است که دوام و استحکام بسیار خوبی دارد و بعد از شست‌و‌شو نیز کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. این کاور زیبا و کاربردی را با استفاده از ماشین لباس‌شویی و در دمای 40 درجه سانتی‌گراد بشویید تا به بافت آن آسیبی وارد نشود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه