امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنا باشید، به احتمال زیاد با اصطلاحاتی مانند معاملات اهرمی ارز دیجیتال و مارجین مواجه شده‌اید. با وجود اینکه این دو اصطلاح با یکدیگر مرتبط هستند اما معانی یکسانی ندارند. معامله‌گران حرفه‌ای از ابزارهای مختلف مانند معاملات لوریج‌دار، به عنوان ابزار مالی ایده‌‌آل برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

امروزه خرید ارز دیجیتال با اهرم محبوبیت زیادی میان معامله‌گران حرفه‌ای بازار کریپتوکارنسی پیدا کرده است. اما از آنجایی که این استراتژی با افزایش ریسک معاملات همراه است، اغلب صرافی‌ها این خدمات را فقط به سرمایه‌گذارانی با ویژگی‌های خاص ارائه می‌دهند. اما اهرم در معاملات ارز دیجیتال چیست؟ در در ادامه این مطلب به تعریف این استراتژی، بررسی مزایا و معایب و تفاوت آن با معاملات عادی می‌پردازیم.

چگونه در معاملات ارز دیجیتال با پول کم سرمایه گذاری کنیم؟

یکی از بهترین‌ راه‌های معامله در بازار ارزهای دیجیتال با سرمایه‌ی اندک، خرید ارز دیجیتال با اهرم یا لوریج (Leverage) است. به این ترتیب که با استفاده از پلتفرم معاملاتی این امکان برای معامله‌گران فراهم شده تا با استفاده از سرمایه اندک خود، مبلغی را به صورت قرض از یک شخص ثالث یعنی همان صرافی دریافت کرده و با وام دریافتی وارد معامله شوند.

در نتیجه بدون نیاز به سرمایه اولیه فراوان و تنها از طریق قرض و وام کاربر می‌تواند خود را در معرض معاملات بزرگتر و در نتیجه کسب سود بیشتر قرار دهد. توجه داشته باشید که هر صرافی شرایط خاص خود را داشته و به نسبت‌های متفاوتی به کاربران خود وام می‌دهد، از همین رو با توجه به میزان اهرم، سود و زیان معاملات شما نیز متغیر خواهد بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه