امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

با همکاری که بین یونی سواپ و کیشو سواپ صورت می گیرد، امکان سواپ کردن توکن هایی که بر بستر شبکه اتریوم (ERC-20) فعالیت دارند را ایجاد می کند. در هنگام استفاده از این سرویس اگر می خواهید به جزء توکن هایی که به صورت پیش فرض وجود دارد، توکن های دیگری را برای سواپ کردن انتخاب کنید از بخش Manage می توان از مراجع دیگری مانند کوینگکو، کامپوند و… توکن های بیشتری را در فهرست خود داشته باشید.

کیشو Carte چیست؟

طبق اطلاعاتی که در وایت پیپر این پروژه وجود دارد، در ژوئن 2021 قرار بود بازار NFT کیشو شروع به فعالیت کند. اما تاکنون این بخش در سایت رسمی آن فعال نشده که همین مساله باعث شده تا انتقاداتی هم به این پروژه وارد شود. همان طور که می دانید با استفاده از این پلتفرم توانایی استیک کردن ارز کیشو را خواهید داشت.

کیشو PAW

با استفاده کردن از این برنامه کاربران می توانند توکن هایی که دارند را رصد کنند و از طریق آن به اطلاعاتی مانند پاداش‌ها، ارزش دلار لحظه ای، بالانس موجودی و نمودار قیمتی این ارز دسترسی داشته باشند. کیشو در می 2021 بود که برنامه KISHU Paw Print را راه اندازی کرد

کیشو Swag

این قسمت هم هنوز آغاز به کار نکرده است و طبق اعلامی که قبلاً این پروژه داشته است، قرار بوده در ژوئن 2021 از این قسمت رونمایی شود. یک ابهام دیگر در این مورد وجود دارد و آن هم محصولاتی است که قرار است در این فروشگاه به فروش برسد. در واقع کیشو سواگ فروشگاهی است که از طریق آن برخی محصولات به فروش می‌رسد و درآمدی که از آن به دست می آید صرف حمایت از جامعه و توسعه پلتفرم این رمز ارز خواهد شد.

پروژه کیشو اینو توسط چه کسانی اداره می شود؟

باز هم همان مسئله ای که در مورد بقیه میم کویین ها وجود دارد در مورد کیشو هم صدق می‌کند و آن ها مدیران و گردانندگان مشخصی ندارد. این افراد معتقدند که به صورت غیر متمرکز و متکی به جامعه طرفداران شان هستند. البته همین که آن ها خودشان را برادر دوج کوین می‌نامند، خود شبهاتی را به وجود آورده است که مشخص نیست منظور از این حرف چیست. این که تنها نماد آن ها شبیه هم است یا آن ها هم توسط یک تیم اداره می‌شوند، ابهاماتی که در این باره وجود دارد باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در مورد ترید و سرمایه گذاری کردن در این رمز ارز دچار تردید شوند. از طرفی دیگر آن ها تنها محل قرارگیری خود را معرفی کردند و در حساب کاربری توییتر خود گفته اند که این ارز در کشور ژاپن به وجود آمده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه