امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

انجین کوین "Enjin" یک پلتفرم ارز دیجیتال و blockchain است که برای صنعت بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. این پلتفرم در بلاکچین اتریوم به وسیله Enjin ساخته شده است. شرکت انجین به بیش از 20 میلیون گیمر کمک می‌کند تا به ایجاد انجمن‌ها و اجتماعات پیرامون بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند. انجین کوین "Enjin" این بستر موجود را به موتور توسعه بازی‌های ویدیویی blockchain نیز گسترش می‌دهد.

شرکای انجین کوین

این شرکت سنگاپوری در سال 2019 اعلام کرد که با شرکت سامسونگ همکاری می‌کند و فناوری‌های خود را در مدل‌های مختلف تلفن‌های همراه Galaxy S10 به کاربران ارائه داده است. پس از اعلام این خبر قیمت انجین کوین (ENJ) به شدت افزایش یافت و بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

پلتفرم انجین از نظر کارایی شباهت زیادی به پلتفرم Worldwide Asset Exchange دارد که توسط شرکت‌های Opskins و GameCredits ساخته شده است. این امر باعث دشوار شدن فرایند متقاعد کردن توسعه دهندگان بازی‌ها در راه استفاده از پلتفرم آنها در بازهای خود می‌شود. اما همکاری با شرکت‌های سامسونگ، Unity، PC Gamer، Arena Match، NRG Esports و بسیاری از موارد دیگر این امکان را برای شرکت انجین فراهم کرده تا برای کسب این جایگاه مبارزه کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه