امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

درست است که این روزها انواع متفاوتی از دستگاه های الکتریکی برای فر کردن و حالت دادن موها وجود دارد؛ اما استفاده مکرر از هرکدام از این دستگاه ها به موها به شدت آسیب می زند؛ اگر به فکر سلامت موهای خود هستید استفاده از حالت دهنده های داغ را کنار بگذارید به روش بی خطر فر کردن مو با بیگودی روی بیاورید.بنابراین اگر می خواهید با کمترین هزینه چه به لحاظ سلامت و چه به لحاظ مادی موهای تان حالت بگیرد پیچیدن با بیگودی را یاد بگیرد.

 

 

این بیگودی های مار پیچی به دلیل طول زیادتر فر های درشت تر و با شکل زیباتری به موهای شما میبخشند.بر روی سر این بیگودی ها شیار هایی وجد دارد که یک کش مخصوص روی آن تعبیه شده و شما می توانید بعد از پیچاندن مو دور بیگودی کش را روی آن بکشید و به سر دیگرش وصل کنید تا موهایتان سفت دور بیگودی مانده و باز نشود.

 

 

موها با پیچاندن دور بیگودی به صورت حلقه های بسیار زیبا درمی آید و زیباتر جلوه می کند همچنین انجام یکسری شینیون ها بسیار راحت تر می شود؛ علاوه بر اینها چون بدون سشوار و دیگر وسایل حالت دهنده الکتریکی موهای تان را حالت می دهید، موها آسیب کمتری می بینند بنابراین نه شکننده می شوند و نه رنگ شان خیلی زود کدر و بی حالت می شود.

 

 

بعد از اینکه تمام بیگودی ها را پیچیدید، بین یک تا 2 ساعت به موها اجازه دهید که فر شوند و حالت بگیرند البته برای بهتر حالت گرفتن می توانید حدود 20 دقیقه سشوار روی موها بگیرید، البته این مدت در افراد مختلف متغیر است.

 

 

پس از مدتی که موها آماده شد، بیگودی ها را تک تک باز کنید و از ژل یا کرم مو و... برای بهتر مشخص تر شدن فرها و همچنین ماندگاری بیشتر آنها استفاده کنید و بعد بیگودی بعدی و زدن مواد و همین طور تا آخر.برای تثبیت کردن موها در آخر می توان از تافت استفاده کرد.بعد از آنکه موها را به ترتیب از جلو به سمت پشت سر به آرامی باز کردید، می توانید با انگشتان تان آنها را از هم جدا کرده و فر را طبیعی تر نشان دهید.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه