امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال کوزما (Kusama) با نماد KSM، نسخه زودتر انتشار یافته و حسابرسی نشده ارز دیجیتال پولکادات است. با این تفاوت که کد ارز دیجیتال KSM، با کدی کاملاً مشابه با پولکادات نوشته شده‌است. در ادامه به بررسی این ارز می پردازیم.

ارز دیجیتال کوزاما چیست؟

همانطور که پیش از این عنوان شد، کد شبکه کوزاما دقیقا مشابه کد شبکه پولکادات است. این پروژه یک پروژه آزمایشی است که برای آزمایش ویژگی‌های جدید بر روی شبکه پولکادات فعالیت‌هایی را پیاده‌سازی خواهد کرد. کاربران می‌توانند این ویژگی‌های جدید را در کوزاما بررسی کنند و پس از حصول اطمینان از نتیجه به شبکه پولکادات منتقل شوند. برای درک بهتر ارتباط بین کوزاما و پولکادات می‌توانید بیت کوین و لایت کوین را در نظر بگیرید. برای مثال بیت کوین تغییرات کندی دارد و در مقابل لایت کوین قیمت و ارزش کمتری نسبت به بیت کوین دارد. ارزش ارز کوزاما نیز از ارزش توکن پولکادات کمتر است اما نمی‌توان گفت که توکن کوزاما بی‌ارزش است. ارز دیجیتال کوزاما در دسته ارزهای دیجیتال زیرساخت قرار دارد و خرید و فروش می شود اما به میزان کمتر.

کیف پول های پشتیبانی کننده از ارز دیجیتال کوزاما

اگر از کاربران بازار ارزهای دیجیتال باشید میدانید که برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال باید از یک سری کیف پول هایی استفاده کنید که از آن ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند.. بعضی از کیف پول ها فقط از یک ارز دیجیتال پشتیبانی و حمایت می کنند و برخی دیگر از چندین ارز دیجیتال هم پشتیبانی به عمل می آورند. در ادامه به بررسی و معرفی کیف پول های مناسب و مختص ارز دیجیتال KSM می پردازیم.

1. کیف پول آنلاین JS

2. کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

3. کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

4. کیف پول نرم افزاری تراست والت (Trust Wallet)

5. کیف پول نرم افزاری Math Wallet

چه تعداد رمز ارزKSM در گردش است؟

از ماه می 2021 (اردیبهشت ماه 1400)، 8980098 توکن KSM از مجموع ده میلیون توکن KSM در گردش قرار گرفته است. همچنین شبکه KSM هیچ‌گونه حداکثر عرضه‌ای برای توکن KSM در نظر نگرفته است؛ چراکه این توکن درست مثل رمز ارزDOT، مشمول نرخ تورم سالانه 10 درصدی خواهد بود.

علاوه بر این، توزیع توکن‌های KSM تازه ضرب شده نیز، به نسبت سهام استیکرهای KSMبستگی دارد؛ بنابراین، اعتبارسنج‌های شبکه Kusamaزمانی قادر خواهند بود تا توکن‌هایی که به‌تازگی ضرب می‌شوند را دریافت کنند که دقیقاً نیمی از میزان عرضه KSM، در این شبکه استیک شده باشد. در حقیقت اگر مقدار سهام استیکرهای KSM بالاتر یا کمتر از 50٪ باشد، بخشی از تورم سالانه رمز ارز Kusama به خزانه‌داری این شبکه تعلق پیدا می‌کند.

سخن پایانی

کوزاما به‌عنوان پربازده‌ترین شبکه آزمایشی موجود، توانسته تا به جایگاه منحصربه‌فردی در بازار رمز ارزها دست پیدا کند. در حقیقت، سرعت بالا زنجیره Kusama، باعث شده تا فرصت‌های سودآور بسیاری در اختیار سرمایه‌گذاران و کاربران قرار بگیرد.

همچنین کوزاما به‌وسیله یکی از بنیان‌گذاران شبکه بلاک چین اتریوم، یعنی گوین وود ایجاد شده است. نهایتاً اینکه، با طراحی آینده‌نگری که پروژهKusama آن را پیاده کرده است، این شبکه توانسته تا به‌عنوان یک رهبر در حوزه تولید اپلیکیشن های غیرمتمرکز و توسعه بلاک چین‌ها، خود را معرفی کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه