امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

استراتژی مارتینگل یکی از روش‌های معاملاتی در بازار باینری آپشن است که در آن در صورت باخت، مبلغ سرمایه گذاری شده در معامله بعدی دو برابر می‌شود تا با یک برد، تمام ضررهای قبلی جبران شود. این روش به دلیل اینکه به معامله گران پتانسیل بازیابی سریع ضرر و کسب سود را ارائه می‌دهد، در معاملات باینری آپشن استفاده می‌شود.

من این استراتژی رو یه کم تغییر دادم و جدولی طراحی کردم و اگر طبق استراتژی و روشی که میگم ترید کنید مطمین باشید در پایان معاملاتتون ضرر که نکردید سود هم می گیرید.فقط باید سرمایه کافی در اکانتتون باشه که لیکویید نشید.

روش ترید با این استراتژی به این صورت هست مدت زمان ترید و چارت بازار باید یکی باشه مثلا چارت بازار 1دقیقه تنظیم کردید باید زمان معاملاتتون رو هم 1 دقیقه بزارید و الی آخر.

حالا نکنه مهم داستان اینه که با شروع کندل بازار شماهم معامله رو باز می کنید با سرمایه 1 دلار وصبر می کنیم تا کندل بازار بسته بشه.حالا اگر معامله ای که باز کردید با سود بسته شد معامله بعدی رو هم در جهت رنگ کندل قبل باز می کنیم با سرمایه 1 دلار ولی اگر معامله اولی با ضرر بسته شده بود این بار سرمایه معامله دوم رو طبق جدولی که در پایین متن مینویسم باید زیاد کنید و الی آخر.

در هر زمان که معاملاتتون ضرر شد باید سرمایه معامله بعدیتون رو با جدول مقدارش رو زیاد کنید تا جایی که معامله شما با سود بسته بشه در هر زمان سود بسته شد دوباره معامله ی بعدیتون رو باید با سرمایه اول یعنی 1دلار شروع کنید.

این روش هیچگونه باخت یا از دست رفتن سرمایه تریدر رو به همراه نداره بدلیل اینکه هر زمان سود بشه سود حاصل از اون معامله تمامی ضررهای قبلی رو جبران می کنه.

معامله اول=سرمایه اولی 1دلار

معامله دوم=سرمایه 3ذلار

معامله سوم=سرمایه8دلار

معامله چهارم=سرمایه22دلار

معامله پنجم=سرمایه40دلار

معامله ششم=124دلار

در هر کدوم از تریدهاتون سود بسته شد باید با:

معامله بعدی با سرمایه=1دلار

باز می کنید. موفق و پر سود باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه