امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

مشکل اصلی بسیاری از مردم جهان، تعدد شبکه‌های تلفن همراه و پراکنده بودن آنها در سراسر جهان است. برقراری تماس‌های بین‌المللی، اغلب گران و دشوار است. هدف این پروژه ایجاد یک بازار جهانی داده‌های تلفن همراه بر بستر بلاک‌چین و حل کردن این مشکلات است.

پروژه دنت با خارج کردن مصرف‌کنندگان از زیر سلطه شرکت‌های مخابراتی، به این افراد کمک کرده تا بتوانند در انتخاب بسته‌های داده و خرید و فروش بسته‌های خود آزادی عمل بیشتری داشته باشند. این بلاک‌چین یک بازار شفاف و فرصتی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی داده‌های تلفن همراه خود را به پول نزدیک کنند. به این صورت که داده اضافی خود را به عنوان یک کالا فروخته و معادل پولی آن را ارز دنت دریافت کنند.

دنت چیست؟

به زبان ساده، دنت (Dent) یک پروژه منحصربه‌فرد است که با استفاده از فناوری بلاک‌چین و ارز دیجیتال اختصاصی خود تبادل داده‌ها را تسهیل کرده و به دنبال ایجاد یک شرکت مخابراتی مجازی(Telco) و بازار داده در سراسر جهان است. به عبارتی دیگر دنت داده‌های تلفن همراه را مانند ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز، به صورت آزادانه در شبکه‌ها به جریان می‌اندازد.

در صورتی که این پروژه بتواند به صورت فراگیر اجرا شود تمام شبکه‌های موبایل جهان به هم متصل شده و هزینه‌‌های ناشی از رومینگ به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

تاریخچه دنت

دنت که یک اپراتور انقلابی تلفن همراه می باشد در سال 2017 راه اندازی شده است. ترو کاتاجاینن از جمله بنیان گذاران و مدیر عامل دنت است. این فرد همچنین از جمله کار آفرینانی می باشد که تجربه ی کار در پلتفرم های معاملاتی فارکس و اپراتورهای تلفن همراه را دارا می باشد. ترو کاتاجاینن در سال 1999 کارشناسی ارشد خود را از دانشگاهTampere دریافت کرد.

دنت چگونه کار می‌کند؟

کارایی و برنامه دنت درواقع استفاده از دندانه‌های بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر است. دنت با استفاده از چندین پروژه به دسترسی کاربران به اینترنت کمک می‌کند. کاربران موبایل تنها کافی است دنت را برای خدمات خود به ارائه‌دهندگان مخابراتی ارسال کنند. علاوه بر این یک جامعه اشتراک‌گذاری داده وجود خواهد داشت که در آن کاربران داده می‌توانند به‌سرعت داده‌ها را روی نرم‌افزار انتقال مبادله کنند.

مزایای دنت

از مزایای این ارز دیجیتال و عملکرد آن می‌توان به مواردی از جمله بستر و اصول اولیه قدرتمند و تیم پشتیبانی قوی اشاره کرد. وجود این موارد سبب می‌شود این شبکه همواره روی پیشرفت و توسعه سیستم خود متمرکز بوده و دائماً در حال به‌روزرسانی اطلاعات و خدمات خود باشد.

معایب دنت

از معایب این ارز دیجیتال می توان به داشتن کارکردهای زیادی مانند انعقاد قراردادهای هوشمند

، تغییر نکردن آسان سیستم و حتی امکان وجود سقوط ارزش رمزارز هنگام تغییر سیستم اشاره کرد. علاوه بر آن وجود امکان خطا در شبکه و به خطر افتادن امنیت سیستم و کاربران وکندبودن تراکنش‌ها از معایب بزرگ این پروژه به حساب می‌آیند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه