امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال می‌خواهد شما را با مهم‌ترین و اصطلاحاً پر سودترین تکنولوژی دنیای انسانی آشنا کند. شاید شنیدن عنوان ارز دیجیتال خیلی عجیب نباشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی Cryptocurrency در واقع به یک فرم از پول الکترونیکی گفته می‌شود. ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که به صورت رمزگذاری شده مورد استفاده قرار می‌گیرند و این رمزگذاری‌ها در واقع غیرقابل هک و پیگیری هستند.

ارزهای دیجیتال در سال‌های ابتدایی که به بازار عرضه شدند دارای انواعی به تنوع امروز نبودن و می‌توان گفت که تنها یک نوع از ارز دیجیتال که بیت کوین نام داشت بین همگان رایج بود.

امروزه اما حدود 900 ارز دیجیتال در بازارهای جهانی وجود دارد که اکثر آ‌ن‌ها قابل استفاده برای عموم است. آموزش ارز دیجیتال اما مبحثی است که بعدها طی کتاب‌ها و ویدئو های مختلف به بازار عرضه شد تا این استفاده عمومی در واقع فراگیر هم شود.

شما امروزه می‌توانید از دوره‌هایی که به صورت آنلاین و رایگان در زمینه آموزش ارز دیجیتال در وبسایت‌های معتبر وجود دارد استفاده کنید تا ضمن آشنایی با این مفهوم، در یک سرمایه‌گذاری پر سود هم شرکت کنید.

نحوه کار ارزهای دیجیتال

یکی از بخش‌های مهمی که در آموزش ارز دیجیتال به آن خواهیم پرداخت این است که این پول‌های الکترونیکی چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توان اینطور گفت که ارزهای دیجیتال در واقع از یک فناوری غیر متمرکز استفاده می‌کنند که به کاربران این امکان را می‌دهد که پول را بدون اینکه نیاز به استفاده از یک سیستم بانکی داشته باشند به سازمان‌های مربوطه انتقال دهند.

این ارزهای دیجیتال در واقع روی پایگاه‌هایی توزیع می‌شوند که در اصطلاح به آن‌ها بلاک چین گفته می‌شود. در آموزش ارز دیجیتال خواهید دانست که ارزهای دیجیتال در واقع توسط فرآیندی که به آن ماینینگ گفته می‌شود استخراج می‌شوند.

آموزش ارز دیجیتال و آشنایی با انواع کریپتوکارنسی

همانطور که گفتیم در سال 2009 که این مفهوم برای اولین بار به بازار جهانی دیجیتال ارائه شد تنها ارز دیجیتال مورد استفاده برای همگان بیت کوین بود. می‌توان گفت که بیت کوین از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است که امروزه هم به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ساخته شد. جالب است بدانید که ارزش کل بازار بیت کوین هم اکنون بیش از 70 میلیارد دلار است.

اتریوم اما پس از بیت کوین به بازار عرضه شد. این ارز دیجیتال با اینکه حدود 6 سال از بیت کوین دیرتر ارائه شد اما هم تراز با بیت کوین محبوبیت دارد. این ارز دیجیتال، بلک چین‌های مخصوص خود را دارد. می‌توان اینطور گفت که اتریوم تنها یک روش پرداخت نیست که شما را به یک سرمایه عظیم می‌رساند بلکه توسط آن قرارداد‌های هوشمند غیرمتمرکز هم انجام می شود.

ریپل هم یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که به صورت غیر متمرکز اما مشهور فعالیت خود را در این زمینه انجام می‌دهد. این پلتفرم در واقع در سال 2012 با این هدف به بازار عرضه شد که ظرفیت تراکنش‌هایی که توسط ارزهای دیجیتال انجام می‌شوند را افزایش دهید.

لایت کوین اما مانند نامش شباهت بسیاری به بیت کوین دارد و می‌توان گفت که به نوعی از خانواده بیت کوین است که با اندکی تغییر و تصرف در آن به بازار عرضه شده است.

در آموزش ارز دیجیتال ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کدام ارز دیجیتال را خریداری کنید!

سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که با این همه تنوع در ارزهای دیجیتال کدام یک از آن‌ها برای خریداری مناسب هستند. شاید تا اواخر سال 2016 هیچ یکی از ارزهای دیجیتالی که به بازار عرضه می‌شدند محبوبیت بیت کوین را نداشتند.

سایر ارزهای دیجیتالی که به اصطلاح به عنوان آلت کوین شناخته می‌شوند در واقع برای سهام هایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند که کم ارزش بودند و صرفاً برای افزایش مصنوعی قیمت به وجود می آمدند تا عده‌ای با فروش آن به سود برسند.

این وضعیت اما نمی‌توانست در دنیای تکنولوژی بی‌نظیر بیت کوین همیشگی باشد. گرچه می‌توان به طور قطع گفت که بیت کوین همچنان هم پرچمدار ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید اما از سال 2017 به بعد سهم آن از کل بازار حدود 50 درصد کاهش داشته است. شاید بتوان اینطور گفت که علت این کاهش در واقع ظهور اتریوم بوده است که مشکلاتی نظیر اندازه بلاک چین در شبکه بیت کوین را نداشته است.

اگر شما هم می‌خواهید از ارز دیجیتال به عنوان یک راه سرمایه‌گذاری استفاده کنید باید بدانید که نمی‌توان اینطور گفت که صددرصد اتریوم برای شما مفید است، یا بیت کوین بلکه باید تمامی جوانب را بسنجید و سپس این ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید. در آموزش ارز دیجیتال ما به شما تمامی ریزه‌کاری‌های انتخاب ارز دیجیتال مناسب را خواهیم گفت.

در نهایت...

شاید تصور کنید که استفاده از راهنمای آموزش ارز دیجیتال برای اینکه شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید کافی است. دقت داشته باشید که راهنمایی مناسب تنها می‌تواند 50 درصد مهم قضیه باشد و شما برای اینکه بتوانید یک سبد دارایی خوب داشته باشید باید در مورد ارزهای تحقیق کنید و بودجه خود را نیز در نظر داشته باشید.

هنر شما به عنوان شخصی که معامله می‌کند این است که تشخیص دهید یک ارز چه زمانی در حالت حبابی قرار دارد و چه زمانی قیمت آن به حداقل رسیده است. شما به عنوان فردی که در این زمینه هیچ تجربه‌ای نداشته است ممکن است که در شناسایی این دو دچار مشکل شوید، پس با ما و ویدئوهای آموزش ارز دیجیتال به صورت رایگان همراه باشید تا بتوانید تفاوت این دو را به راحتی تشخیص دهید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه