امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
مکمل ویتامین ث Absorbent-C کد 048

نیاز بدن انسان به میزان کافی ویتامین ث کاملا مشهود و آشکار است. علم نشان داده است که هر یک نخ سیگار، 25 میلی گرم از ویتامین ث بدن را از بین می برد. استرس، مصرف داروها و عوامل محیطی نیز میزان فراوانی از ویتامین ث بدن را کاهش می دهد. کمبود ویتامین ث در بدن می تواند منجر به پارگی مویرگ ها و خونریزی لثه می شود.

فوراوِر ابزوربنت- ث® که حاوی سبوس جو است، یک مکمل غذایی بسیار عالی به شمار می رود. این محصول، دو ماده غذایی حیاتی را در هم آمیخته است. ترکیب ماتریسی این محصول، بسیار منحصر به فرد بوده و سبب شده که استفاده از هر یک قرصِ این محصول، 500 میلی گرم سبوس جو و 60 میلی گرم ویتامین ث را به بدن برساند.

برای داشتن جسمی سالم، مصرف روزانه فوراوِر ابزوربنت- ث® اکیدا توصیه می شود.

موارد مصرف:

• یک آنتی اکسیدان قوی و بسیار مؤثر برای ساختن بخشی از سیستم ایمنی بدن در برابر اثرات مضر رادیکالهای آزاد، عامل مهم در بازسازی کلاژن در پوست، استخوان، عضلات و دندانها، کمک به بدن در جذب آهن

• ویتامین C حلال در آب است و از بدن دفع می شود، از طرفی مصرف سیگار، استرس، داروها، خونریزی های لثه و عوامل محیطی مقدار زیادی از ویتامین C بدن را از بین می برند. لذا باید آنرا از طریق غذا، نوشیدنی ها یا مکمل های غذایی تأمین کرد.

• یک مکمل غذایی مهم، با کیفیت و توان بالا حاوی 60 میلی گرم ویتامین C و 500 میلی گرم سبوس جو دو سر (مؤثر در تنظیم کلسترول خون) در هر قرص

• قابلیت نفوذپذیری و جذب بالا (تضمین جذب کل 60 میلی گرم ویتامین C از هر قرص)

  • محتوی: 100 قرص
  • قیمت مصرف کننده

روش مصرف: روزانه 3 بار هر بار 1 عدد قرص مصرف شود.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه