امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تنظیم و پیاده‌ سازی اهداف معاملاتی می‌تواند تلاشی مفید به منظور فعالیت بهتر در بازارهای معاملاتی باشد اما برخی اهداف نسبت به دیگر اهداف فواید بیشتری دارند.

دو دلیل برای اهمیت بالای تنظیم اهداف معاملاتی وجود دارد: برای کمک به اینکه به برنامه‌ی معاملاتی خود وفادار بمانید و امکان معامله به صورت متداوم‌.

برای افرادی که تازه‌ کار هستند، این به معنای آن است که به جای هدفی که بر روی نتیجه تمرکز دارد، یک هدف مبتنی بر فرایند تنظیم کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

پیاده‌سازی اهداف معاملاتی موثر Pocketoption - استراتژی‌های معاملاتی pocketoption - ثبات معاملاتی پاکت آپشن

برای مثال اهدافی که بر اساس مدیریت ریسک سفت و سخت و تحلیل تکنیکال منطقی تنظیم می‌شوند، باعث ایجاد فرایند متداو‌م‌تری از فعالیت معاملاتی می‌شوند.

از کدام اهداف معاملاتی اجتناب کنیم؟

از طرف دیگر، تنظیم یک هدف پولی و مبتنی بر سودآوری، هدف معاملاتی مفیدی محسوب نمی‌شود.

این به دلیل آن است که بازارها پویا هستند و فرصت‌ های معاملاتی را به طور خطی و قابل پیش‌بینی ارائه نمی‌کنند. برخی بازه‌ های زمانی برای استراتژی شما مناسب خواهد بود و برخی دیگر نامناسب.

حفاظت از سرمایه‌ی معاملاتی که در اختیار دارید، ارزشمندتر از تنظیم اهداف دلخواه مالی است زیرا معامله‌ گران کنترلی بر زمان‌بندی شرایط مناسب بازار ندارند.

دیگر اهداف معاملاتی بی‌فایده، اهدافی هستند که به اندازه کافی دقیق و با جزئیات تنظیم نشده‌اند یا اینکه نمی‌توان به سادگی آنها را اندازه‌گیری کرد.

مثل‌هایی از اینگونه اهداف: “نظم بیشتری داشته باش”، “تداوم و ثبات معاملاتی بیشتری داشته باش”، “بر اساس این استراتژی بهتر معامله کن” و غیره.

دقیقا چطور می‌توان به این اهداف دست پیدا کرد و آنها را اندازه‌گیری کرد؟ اهداف فریبنده مانند این موارد بهتر است به اهداف کوچکتر و واضح‌تر که می‌توان به آن دست یافت، تقسیم شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

استراتژی‌های معاملاتی pocketoption - ثبات معاملاتی پاکت آپشن - وفاداری به برنامه معاملاتی pocketoption

شما باید همیشه یک برنامه‌ معاملاتی داشته باشید که نشان می‌دهد چطور به معامله وارد شده و از آن خارج شوید و چطور پول خود را مدیریت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.v

 

و در نهایت همه‌ چیز را ساده نگه دارید. برای مثال انتخاب چند اندیکاتور موثر و پیاده‌سازی آنها بهتر از اعمال کردن همه‌ی آنها بر روی چارت است.

ساده‌ سازی رویکرد تحلیل تکنیکال خود می‌تواند نویز و آشفتگی بسیاری را از بین ببرد و شما را به تبدیل شدن به یک معامله‌ گر بهتر نزدیک کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه