امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

پیشینه ی پژوهش لکنت زبان

1-   رحیمی در سال 1361 تحقیقی تحت عنوان بررسی رابطه ی بین لکنت زبان و  پیشرفت افت تحصیلی  و اضطراب در بین دانش آموزان دختر اول دبیرستان شهرستان رود بار که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین انگیزه پیشرفت و اضطراب رابطه ی معنا داری وجود دارد.

2-   تحقیق ابطحی در سال 1370 که تحت عنوان بررسی مقایسه ی میزان انگیزه پیشرفت در بین دانش آموزان دارای لکنت زبان و دانش آموزان فاقد لکنت زبان مقطع سوم دبیرستان شهرستان نطنز که نتایج  بدست آ مده حاکی از ان است که بین دانش آموزان تیز هوش و ضعیف از لحاظ انگیزه پیشرفت تفاوت وجود دارد.

3-  همین طور تحقیق اسلامی در سال 1371 تحت عنوان بررسی رابطه بین لکنت زبان والدین و رشد اجتماعی کودکان مقطع اول دبستان شهرستان ارومیه که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین لکنت زبان والدین و رشد اجتماعی کودکان رابطه وجود دارد.

4-  همین طور تحقیق رضوی در سال 1370 که تحت عنوان مقایسه ی لکنت زبان در بین والدین پرخاشگر و غیر پرخاشگر کودکان حدود سنی 7ساله شهرستان رشت که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین لکنت زبان والدین پرخاشگر و غیر پرخاشگر تفاوت وجود دارد.

5-    و تحقیق بابایی در سال 1369 تحت عنوان بررسی پیشرفت تحصیلی و انگیزه پیشرفتی در بین دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی شهرستان کرمانشاه که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین انگیزه پیشرفتی و پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد.

6-  تحقیق امیری در سال 1380 که تحت عنوان بررسی رابطه انگیزه پیشرفت و استرس در بین پسران حدود سنی 18 ساله شهرستان مرند که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین  انگیزه پیشرفت و استرس رابطه وجود  دارد.

7-  و تحقیق بهاره راوندی در سال 1384 که تحت عنوان بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و رشد اجتماعی کودکان مقطع پنجم ابتدایی شهرستان نطنز که نتایج بدست  آمده حاکی از آن است که بین انگیزه  پیشرفت و رشد اجتماعی رابطه معنی داری وجود دارد.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه