امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

برای خرید تتر بهترین کار مراجعه به یک سایت صرافی ارز دیجیتال است. کاربران ساکن ایران برای خرید USDT از یک صرافی آنلاین معمولاً از یکی از دو روش زیر استفاده می‌کنند:

خرید مستقیم از سایت‌های ایرانی با ریال و کارت بانکی

تبدیل بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به تتر در صرافی‌های خارجی مانند بایننس

می‌توانید با جستجوی کلمه «خرید تتر» در گوگل، وب‌سایت‌های ایرانی را که تتر می‌فروشند پیدا کنید و پس از ثبت‌نام و احراز هویت، به‌طور مستقیم با کارت بانکی خود خرید کنید. برخی از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران هم از روش دوم استفاده می‌کنند؛ یعنی تبدیل بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به USDT در صرافی‌های بین‌المللی.

فهرست صرافی‌های بین‌المللی که از USDT پشتیبانی می‌کنند، در این پیوند قابل مشاهده است. به این نکته توجه داشته باشید که صرافی‌های خارجی به‌دلیل تحریم‌ها اجازه فعالیت را به کاربران ساکن ایران نمی‌دهند و بنابراین خطر مسدودشدن حساب وجود دارد. با این حال، اغلب کاربران ایرانی در زمان نگارش این مطلب با تغییر آی‌پی خود بدون مشکل در صرافی بایننس فعال هستند. در مطلب «آموزش صرافی بایننس» می‌توانید نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال در این صرافی را یاد بگیرید.

کیف پول‌های USDT

واحدهای تتر (USDT) غیرفیزیکی و دیجیتالی هستند، بنابراین باید آنها را روی کیف پول‌های دیجیتال ذخیره کرد. تتر یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که دسترس‌پذیری بسیار بالایی دارد و روی ده‌ها کیف پول (نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری) قابل ذخیره‌سازی و انتقال است. واحدهای USDT را می‌توان روی کیف پول‌های رسمی اتریوم (به‌صورت توکن ERC-20)، اومنی، بیت کوین کش و ترون ذخیره کرد، اما صرافی‌ها بیشتر توکن ERC-20 تتر می‌فروشند.

ز جمله بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری برای ذخیره USDT می‌توان به مای‌اتروالت (Myetherwallet)، کوینومی (Coinomi)، تراست والت (Trust Wallet) و اتمیک والت (Atomic Wallet) اشاره کرد. کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) هم در میان دو کیف پول سخت‌افزاری برتر قرار دارند که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

نام

نوع

لینک دانلود/دسترسی

کیف پول مای‌اترولت

نرم‌افزاری/تحت وب

دسترسی

کیف پول کوینومی

نرم‌افزاری

دانلود

کیف پول تراست

نرم‌افزاری

دانلود

کیف پول لجر

سخت‌افزاری

فیزیکی - باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود

کیف پول ترزور

سخت‌افزاری

فیزیکی - باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود

به جز این کیف پول‌ها، می‌توانید از کیف پول‌های بسیار زیاد دیگری هم بهره ببرید، اما قبل از نصب و استفاده از یک کیف پول از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.

فراموش نکنید قبل از استفاده از کیف پول یک ارز دیجیتال، حتماً از آن نسخه پشتیبان (بک‌آپ) تهیه کنید. معمولاً کیف پول‌ها برای بک‌آپ به کاربر یک مجموعه 12 تایی از کلمات انگلیسی نمایش می‌دهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کرد. در صورت حذف شدن کیف پول یا هر مشکل دیگری، کاربر می‌تواند دارایی‌های خود را دوباره بازیابی کند. اگر از کیف پول خود بک‌آپ نگیرید، با حذف شدن کیف پول، سرقت و یا خرابی دستگاه، هرگز نمی‌توانید دارایی‌های خود را بازیابی کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه