امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

کرم شب جوانسازی یا بازسازی پوست فوراور، این محصول ترکیب اصلی مجموعه محصولات جوانسازی آلوئه ورا فوراور Aloe Fleur de Jouvence® می باشد. این محصول حاوی پلی ساکاریدها و دیگر ترکیبات نرم کننده پوست می باشد که لایه ای محافظ برای کاهش از دست رفتن رطوبت پوست ایجاد می کند. لیپید طبیعی که جهت تعادل چربی و آب بسیار ضروری است توسط عصاره گندم و روغن هسته زردآلو بدست می آید. برای حفظ ساختار مناسب پوست و کاهش خطوط و چین و چروک های روی پوست برای مقابله با ایجاد علائم پیری بر روی آن به کلاژن محلول نیاز است. دیگر ترکیبات مفید برای پوست که از گیاهان طبیعی و عصاره موم زنبور عسل تهیه شده اند، نیز در این کرم موجود است.

مرطوب کننده بودن کرم شب فوراور به پوست شما ظاهر و احساس طراوت و شادابی می دهد. این محصول برای استفاده در شب جهت حفاظت پوست در زمانی که شما خواب هستید، طراحی شده است تا جوانی را به پوست شما برگرداند. در نتیجه پوست شما دارای انعطاف پذیری بیشتر شده و صاف و کشیده می شود. این محصول درجه یک حتی کوچک ترین و ریز ترین چین و چروک های صورت را نیز از بین برده و پوست را انعطاف پذیر می کند تا در نتیجه الاستیسیته و رطوبت آن حفظ شود.
ترکیبات محصول کرم شب فوراور Recovering Night Creme:
عصاره برگ آلوئه ورا باربادنسیس، آب، گلیسیریل استارات، استاریک اسید، پراپاندیول، آلکیل بنزوئات c12-15، پلی ایزو بوتان هیدروژنه، کلاژن قابل حل، تری اتانول آمین، PEG-100 استارات، پرونوس آرمنیاکا، روغن هسته زرد آلو، تروفرول (ویتامین ای طبیعی)، اسکوالان، عصاره پروپولیس، پنتانول (پرو ویتامین ب5)، عصاره گل کمومیلا رکوتیتا (ماتریکاریا)، گلوکوز گلوتامات، گلیسیرید جوهر گندم، کاپریلیل گلیکول، سوربیک اسید، متیل ایزوتیالوزولینون، خوش بو کننده ها.

ویژگی های محصول کرم شب فوراور:
کرم غنی، نرم کننده و زیبایی پوست در شب
حاوی ویتامین های  C سی و E ای و همچنین پروویتامین B5 اضافی
لیپید ها اضافه شده در هنگام خواب از پوست محافظت کرده و آن را احیا می کنند.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه