امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

گرده زنبور عسل بی پالن فوراور لیوینگ:
این گرده زنبور انرژی و بنیه بدنی را افزایش داده و به حفظ سلامتی جریان خون، گوارش، سیستم ایمتی و سیستم عصبی کمک می کند.گرده زنبور فوراور به دلیل بهترین مکمل غذایی که می توانید مصرف کنید، جایزه گرفته است.این مکمل حاوی بیش از 90 ماده مغذی است که به طور کامل می تواند انرژی و کمبودهای بدن شما را جبران.
گرده زنبور حاوی مواد مغذی بیشتری از همه مکملهای تغذیه دیگر است و به عنوان یکی از کاملترین غذاهای در دسترس مطرح شده است.
پالن همان گرده باروری گلها است. زنبورها آنها را جمع آوری کرده و برای غذا با خود به کندو بازمی گردانند.بدون این گرده باروری تمام گیاهان، درختان و گلها و حتی ما که به آنها وابسته ایم نمی توانیم وجود داشته باشیم.

گرده زنبور این محصول به پودر ریز تبدیل شده و سپس به صورت قرص پرس می شود تا به سهولت قابل گوارش بوده و به آسانی توسط بدن جذب شود. هر قرص 500 میلی گرم گرده زنبور خالص دارد.گرده زنبور یکی از طبیعی ترین و کاملترین غذاهای در دسترس است که حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی کم مقدار از جمله ویتامینهای B کمپلکس و ویتامینهای C، D، E، K و بتاکاروتن به اضافه مواد معدنی متعدد، آنزیمها، اسیدهای چرب، کربوهیدراتها و آمینو اسیدها است. تحقیات نشان می دهد که گرده زنبور می تواند به حفظ سلامت گردش خون، گوارش، ایمنی و سیستم عصبی کمک نماید.
این محصول به شما در حفظ سیستم بدن کمک می کند. یک مکمل مولتی ویتامین و مولتی معدنی عالی است که به سهولت در داخل بدن جذب می شود.اگر شما از تب یونجه رنج می برید، بسیار مفید است که این محصول را در ماههای تابستانی مصرف کنید.
گرده زنبور حاوی لسیتین نیز هست که به طور طبیعی در همه سلولها وجود دارد و به متابولیسم چربی ها کمک می کند.مواد مغذی در گرده زنبور به سهولت قابل هضم و جذب توسط بدن انسان می باشد.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه