امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

راز زیبایی با ماکا

چگونه عضلات باسن برجسته کنیم و سایز سینه های خود را تغییر دهیم و باعث تغییر سایز مناسب آنها و اندام ران پا شویم:

اگر هدف شما شکل دادن عضلات بدن برای زیبایی هیکل و اندام است، به خود گرسنگی ندهید، این روشی برای تغییر شکل دادن مناسب بدن نیست. گرسنه نگه داشتن بدن موجب کمبود تغذیه ای، چاقی، آنورکسیا، بولیمی و نیز مشکلات دیگر سلامتی می شود. بدن به مواد مغذی از جمله کربوهیدرات ها،فیبرها، چربی ها، پروتئین ها، کالری ها نیاز دارد تا به درستی عمل کند. بنابراین برنامه غذایی مناسبی تنظیم کنید که متعادل با برنامه فعالیت بدنی تان باشد.

گیاه ماکا برای بهبود شکل ظاهری بدن:

یکی از شگفت انگیز ترین تاثیرات ماکا این است که به زیبایی و خوش فرم شدن بدن زنان کمک می کند. ماکا سطح هورمون استروژن بدن که باعث بزرگ شدن و فرم دادن سینه ها می شود را افزایش می دهد. همچنین از آنجایی که ماکا موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شود (به ساخت ماهیچه کمک می کند) می تواند موجب بزرگ شدن ران ها که بزرگترین ماهیچه های بدن هستند شود.

گیاه ماکا برای فعالیت های ورزشی:

ماکا برای ورزشکاران بسیار مفید است. ماکا باعث ماهیچه سازی، استقامت، افزایش انرژی و کاهش زمان بازیابی (بازگشت به حالت اولیه) می شود. ماکای سیاه بهترین گزینه برای ورزشکاران است.

مکا برای پرورش اندام، عضله سازی به روش طبیعی:

کارشناسان فروش محصولات ماکا در پرو، متوجه تمایل روز افزون ورزشکاران و بدن سازان به استفاده از ماکا شده اند. نتایج تحقیقات به عمل آمده در مورد فواید مکا برای بدن سازان و تاثیر آن در عملکرد ورزشکاران، در ادامه آمده است.

مشخص شده است که تعدادی از بدن سازان و ورزشکاران حرفه ای که از گیاه ماکا به عنوان قسمتی از برنامه تمرینی خود استفاده کرده اند، تاثیر آن را بسیار مثبت ارزیابی کرده اند. گیاه مکا از طرف زنان و مردان ورزشکار که نگران سلامتی خود هستند استقبال گسترده ای شده است. آنها برای اینکه از طریق روش های طبیعی بدون استفاده از مواد شیمیایی، استروئید، دوپینگ یا حتی روشهای غیر قابل اطمینان به بالاترین سطح سلامت جسمانی برسند، به استفاده از ماکا روی آورده اند.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه