امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

جا ادویه برجی 5طبقه، یک محصول بسیار کارآمد با طراحی زیباست که فضای کمی را اشغال می کند و در واقع دارای 5 مخزن جهت نگهداری ادویه جات مختلف است، درب های این محصول دارای شکل نمک پاش می باشد که با روکشی کشویی و در 5 رنگ مختلف و زیبا روی آن پوشیده شده و کارایی این محصول را بیش تر می کند.

 

 

ادویه ها از مهمترین چاشنی های غذایی به شمار می روند و تنوع بسیار بالایی دارند، به همین خاطر در همه منازل، رستوران ها و... بخشی از فضای آشپزخانه ها در اشغال جا ادویه ها است و اگر تنوع ادویه ها بیشتر باشد تعداد جا ادویه ها بیشتر و در نتیجه فضای اشغالی توسط ظروف ادویه بیشتر می شود. اما استفاده از جا ادویه برجی 5طبقه تمام این مشکلات را برای شما حل خواهد کرد.

 

 

جا ادویه برجی 5 طبقه محصولی با طراحی جدید است که فضای بسیار اندکی را اشغال می نماید. این جا ادویه ای به گونه ای طراحی شده است که محفظه ها به صورت عمودی بر روی هم قرار می گیرند و به گونه ای بر روی یکدیگر قفل می شوند که امکان ریختن آنها وجود ندارد و همین امر سبب اشغال فضای کمتر این محصول می شود ولی شما می توانید بصورت افقی کنار هم و بصورت مجزا هم استفاده کنید.همچنین جنس اکریلیک این جا ادویه نشکن و مقاوم بوده و در افتادن ها و زمین خوردن های معمول جا ادویه ای نشکسته و از هم نمی پاشد.
​


جا ادویه برجی 5 طبقه از جنس کریستال آکرلیک می باشد که شفاف بوده و سهولت در دسترسی و جلوی دید بودن تمامی ادویه ها در یک نگاه را برای انتخاب فراهم کرده است. برج ادویه شامل یک ست 5 عددی از ظروف ادویه می باشد که انواع ادویه های مختلف را می تواند در خود جای دهد. درب های این محصول به شکل نمک پاش می باشد و نیازی به پیمانه برای برداشتن ادویه نمی باشد.

 


​

از برج ادویه می توانید در منازل، هتل ها، رستوران ها و... استفاده نمایید. جا ادویه طرح برج به شکل عمودی قرار می گیرد و حالت پاششی این محصول به شما کمک می کند تا به راحتی از این محصول استفاده نمایید. جا ادویه ای برجی 5طبقه در عین سادگی دارای زیبایی خاصی است که بسیار هم کارآمد می باشد.

​

 

ویژگی های کلی:

محصولی کاربردی و زیبا

قرارگیری جا ادویه ای ها بصورت عمودی روی هم یا بصورت مجزا

دارای 5 مخزن جهت نگهداری انواع ادویه جات

ساخته شده از اکرلیک شفاف و مقاوم

دارای درب پاششی با روکش کشویی در 5 رنگ

دارای طراحی خود قفل شونده

زیباترین در عین سادگی با قیمت مناسب و جنس عالی

اشغال فضای کمتر برای ادویه های مختلف

​

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه