امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اعزام پرستار در منزل یا بیمارستان چگونه به شما کمک می کند؟

پرستار آقا در منزل - موسه پرستاری مهرگان نو

اعزام پرستار، یکی از مهمترین خدمات مراقبتی در منزل یا بیمارستان است که می‌تواند خیال شما را از بابت نگهداری و دریافت مراقبت های لازم برای کودک، سالمند یا فرد بیمار راحت نماید. اعزام پرستار 24 ساعته منزل و بیمارستان باعث می شود تا در زمان، هزینه و وقت شما صرفه جویی شود. با استخدام یک پرستار حرفه‌ ای و با تجربه شما می‌توانید از خدمات بسیاری، مانند مراقبت های دارویی تغذیه ای، سلامتی، عاطفی و… برای فرد مورد نظر در خانواده بهره مند شوید. اعزام پرستار 24 ساعته منزل و بیمارستان به خصوص برای سالمندان، افراد معلول، بیمارانی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند، بیمارانی که دارای شرایط خاص هستند از جمله بیماران سرطانی اعصاب و روان و کودکان سودمند است.

اعزام پرستار به منزل و نوع خدمات:


1-خدمات ارائه شده در زمینه پرستار سالمند در منزل:

مراقبت و نگهداری از سالمند
استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی
انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل
انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند
رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل
انجام امور اداری و مالی سالمند

2- خدمات ارائه شده در زمینه پرستار کودک در منزل:

مراقبت و نگهداری از کودک در منزل
استحمام کودک و  رسیدگی و نظافت شخصی
انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل
بازی کردن و پر کردن اوقات فراغت کودک

3- خدمات ارائه شده در زمینه پرستار بیمار در منزل:

ارائه خدمات ویژه به بیماران جراحی شده، بیماران سرطانی، بیماران اعصاب و روان، بیماران MS – CP – CVA – CCU – ICU که شامل خدمات زیر می باشد.

مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل و بیمارستان
استحمام بیمار و رسیدگی به بهداشت و نظافت شخصی (Personal hygiene of humans)
رسیدگی به وضعیت درمانی بیمار در منزل و بیمارستان
انجام پانسمان، تزریقات و فیزیوتراپی در منزل
مراقبت و نگهداری از زخم بسترها و زخم های دیگر 

خدمات مراقبتی در منزل

اعزام پرستار خانم یا آقا

مصاحبت با سالمندان یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد فراموش می‌کنند! سالمندانی که تنها زندگی می‌کنند نیاز به مصاحبت و حمایت عاطفی بیشتری دارند. برخی از مراقبین تمام امور منزل را برای سالمند انجام می‌دهند.
یکی از مواردی که باید در مورد زندگی سالمندان در نظر داشته باشیم این است که این افراد بازنشسته شده و معمولاً اوقات فراغت زیادی دارند. ارتباط و معاشرت با دیگران و انجام فعالیت های سرگرم کننده در روحیه این افراد تأثیر به سزایی دارد.

قیمت پرستار بیمار در منزل:

نرخ پرستاری در منزل برای بیماران عزیز به علت متفاوت بودن شرایط بیمار از درج تعرفه های آن بر روی سایت معذوریم لذا توصیه می شود برای آگهی از تعرفه های پرستار بیمار در منزل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

شرح وظایف پرستار 24 ساعته سالمند

اعزام پرستار 24 ساعت منزل و بیمارستان می‌تواند تنها جهت مراقبت از فرد سالمند انجام شود. از همین رو بهتر است با وظایف پرستار شبانه روزی برای سالمند بیشتر آشنا شوید:

داشتن درک درستی از شرایط سلامتی بیمار
پرستار 24 ساعته سالمند طیف وسیعی از وظایف را بر عهده دارد، زیرا با افزایش سن، فرد بیشتر در معرض بیماری‌های مختلف مانند نارسایی قلبی، پوکی استخوان ها، آرتروز، دیابت، زوال عقل و غیره قرار می‌گیرد. اعزام پرستار 24 ساعت به منزل و بیمارستان، به این معناست که فرد می ‌تواند خدمات و مراقبت‌ های حرفه ای پرستاری را در این زمینه دریافت نمایید. بنابراین پرستار سالمند باید درک درستی از شرایط سلامتی بیمار داشته باشد.

نظارت مداوم و ایجاد شرایط امن
ایجاد برنامه ها و شرایط ایمن برای افرادی که ممکن است به دلیل کهولت سن در معرض خطر افتادن باشند، یکی از مهمترین وظایفی است که هنگام اعزام پرستار 24 ساعته منزل و بیمارستان باید مورد توجه قرار داد. این شرایط هم در خانه و هم در مراکز درمانی باید توسط پرستار برای فرد سالمند ایجاد شود. ایجاد امنیت برای سالمندانی که از آلزایمر رنج می‌برند، اهمیت بیشتری نیز دارد.

انجام فعالیت های حرکتی منظم
کمک به بیماران با تحرک محدود برای انجام طیف وسیعی از فعالیت ها و تمرینات حرکتی از دیگر وظایف پرستار 24 ساعتی سالمند است.

پرستار خانم در منزل - موسسه پرستاری مهرگان نو

بررسی شرایط بهداشتی سالمند
بررسی وضعیت بهداشتی بیمارانی که نمی توانند نیازهای خود را بیان کنند تا از تمیز بودن، ایمن بودن و عدم دردشان اطمینان حاصل شود، از دیگر وظایفی است که هنگام اعزام پرستار 24 ساعته منزل و بیمارستان باید مورد توجه قرار گیرد.

بهبود و تقویت سلامت روان
تغییرات در سلامت روانی سالمندان ممکن است نشان دهنده، احساس افسردگی یا انزوا باشد. بنابراین پرستار 24 ساعته سالمند، باید سلامت روان بیمار را به اندازه سلامت جسم و مورد توجه قرار دهد. 

برقراری ارتباط با اعضای خانواده در مورد سلامت و پیشرفت بیماران
اعزام پرستار 24 ساعته منزل و بیمارستان به معنای تنها گذاشتن بیمار و سپردن تمام مسئولیت ها به پرستار او نیست. باید پرستار به طور مداوم با اعضای خانواده سالمند در ارتباط بوده و آنها را از وضعیت سلامتی و پیشرفت سالمند مطلع نماید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه