امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
نوشیدنی آنتی اکسیدان Forever Pomesteen Power کد 262

جای هیچ شک و تردیدی نیست که آنتی اکسیدان ها برای سلامتی ما بسیار ضروری و حیاتی هستند. آن چه جای بحث و تردید دارد، این است که کدام مواد غذایی و خوراکی و کدام میوه ها حاوی قوی ترین آنتی اکسیدان بوده و دارای بیشتری زانتنون هستند یا از بیشترین توانایی برای جذب رادیکال های اکسیژن برخوردارند. «فورِوِر پامستیم پاور» تمام این خواص آنتی اکسیدانی را طبق فرمولی انحصاری، با آب میوه های طبیعی از جمله انار، گلابی، منگوستن هندی، تمشک، شاتوت، و هسته انگور ترکیب کرده است.

منگوستن هندی نیز یکی از میوه های محبوب در جنوب شرقی آسیاست. طعم این میوه آن قدر دلپذیر است که ملکه ویکتوریا آن را به عنوان میوه محبوب خود اعلام کرده و همین امر سبب شده که منگوستن هندی، لقب «ملکه میوه ها» را به خود بگیرد. توانایی این میوه در جذب رادیکال های آزاد بسیار بالاست و حاوی مقادیر فراوانی از زانتون های مفید برای بدن است. زانتون ها عضوی از خانواده خوراکی های میوه ای بوده و دارای قدرت آنتی اکسیدانیِ بسیار بالایی هستند. قدرت باورنکردنی آنتی اکسیدان هایی چون انار، منگوستن هندی، و امثالهم را با «فورِوِر پامستیم پاور» تجربه کنید.

اما نکته بسیار مهم در مورد «فورِوِر پامستیم پاور» آن است که میوه هایی را در ترکیب خود دارد که بیشترین توانایی در جذب رادیکال های آزاد را دارند. به طور خاص، آب انار دارای چنان توانایی بالایی از نظر آنتی اکسیدان بودن است که این میزان توانایی آنتی اکسیدانی را حتی در چای سبز، شراب قرمز، یا آب پرتقال نیز نمی توان یافت. بعلاوه، این محصول سرشار از ویتامین ث است.

• محتوی: 473 میلی لیتر

قیمت برای مصرف کننده:

روش مصرف: قبل از مصرف خوب تکان دهید، روزانه حدود 30 میلی لیتر یا به میزان نیاز ترجیحاً قبل از غذا، خنک بنوشید.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه