امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اسپری تقویت کننده و حالت دهنده مو آلوئه ورا Forever Aloe Pro-set کد 066

  • مرطوب کننده و حالت دهنده مو به مدت طولانی
  • بدون الکل (موجود در اکثر اسپری های مو که باعث مسدود شدن فولیکولهای مو و مانع رشد آن می شود، رطوبت مو را گرفته و آنرا خشک و بی رنگ می کند، به پوست سر آسیب می رساند و همچنین برای محیط زیست مضر است)
  • دوست محیط زیست (Ozone-Friendly)

اسپری تقویت کننده و حالت دهنده مو آلوئه ورا Forever Aloe Pro-set کد 066

شرکت فوراِور لیوینگ برای رفع نیازهای مشتریانی که دغدغه محیط زیست را دارند، یک اسپری موی بدون الکل و سازگار با لایه ازن تهیه و تولید کرده است که حاوی بهترین مواد موجود است. این اسپری نه تنها از مو محافظت می کند، بلکه مدل مو را برای مدتی طولانی تر ثابت نگه می دارد.

بسیاری از اسپری های موی موجود در بازار حاوی الکل هستند و این در حالی است که می دانیم الکل، آب موها را خشک می کند. استفاده طولانی مدت از محصولات الکل دار می تواند منجر به کیست های پوستی شده و مانع نرم شدن موهای سر شود که این امر، خود منجر به خشک شدن مو و از بین رفتن رنگ آن می شود. این محصولاتِ الکل دار می توانند باعث التهابات پوستی و مشکلات عدیده ی دیگری در ناحیه پوست سر شوند و البته این محصولات، برای محیط زیست نیز بسیار زیان بار هستند.

ترکیبات اصلی و کلیدی موجود در فوراِور آلوئه پرو ست، با مو و پوست سر بسیار سازگارند: آب موجود در این محصول، رطوبتِ مو که بر اثر تابش خورشید یا آب و هوای خشک از بین رفته است را باز می گرداند؛ آلوئه ورای موجود در این محصول، انعطاف پذیری مو جهت حالت دهی به آن را زیاد می کند و پروتئین های گیاهیِ موجود در این محصول، مواد مغذیِ مورد نیاز موها را تامین می نماید.

فوراِور آلوئه پرو ست را اگر با شامپو جوجوبای آلوئه و نرم کننده آلوئه مصرف نمایید، خواهید توانست به بهترین نحو ممکن از موخورگی و سایر آسیب هایی که به موهایتان وارد می شود، جلوگیری کنید. این اسپری، نرم کننده و حالت دهنده ای فوق العاده برای موهای شماست. این محصول را به صورت لایه ای نازک بر روی موهای خود بزنید، اجازه دهید خشک شود و سپس خواهید دید که موهایتان حالت خود را حفظ کرده و درخشندگی فوق العاده ای به دست می آورند.

  • محتوی: 178 میلی لیتر

روش استفاده: اسپری را حدود 12 اینچ(25 سانتی متر) فاصله از موهای خود بگیرید و آن را بر روی موهای خود بزنید. موهایتان را به فرم دلخواه در آورید و اجازه دهید که اسپری بر روی موهایتان خشک شود. در صورت نیاز دوباره این کار را تکرار کنید.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه