امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
نوشیدنی آلوئه ورا و هلو Aloe Bits n’Peaches کد 077

«فوراوِر آلوئه بیتس پیچس» محصول دیگری است که 100% خواص ژل آلوئه ورا را داشته و از طعمی عالی و لذت بخش برخوردار است. این محصول با طعم طبیعی هلو و کنستانتره هلو ارایه شده است. «فوراوِر آلوئه بیتس پیچس» طعمی بی نظیر دارد که شبیه هیچ طعم دیگری نیست. این محصول حاوی تکه های خالص آلوئه وراست که با هلوی رسیده ترکیب شده اند.

قرن هاست که مردم سرتاسر دنیا آلوئه ورا را به خاطر خواصش و تاثیری که بر سلامتی بشر دارد مصرف می کنند. افزودن هلو در واقع سبب افزوده شدن کارتنوئیدها به این محصول شده است. کارتنوئیدها که به وفور در هلو یافت می شوند حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین آ هستند. این عناصر نقش مهمی در عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن دارند. افزون بر این، «فوراوِر آلوئه بیتس پیچس» دارای ترکیبات سالم فراوان دیگری نیز هست که همگی در قالب یک نوشیدنی خوش طعم ارایه گردیده اند. این محصول را با یخ و آبمیوه مخلوط کنید و در هر ساعتی از روز، از طعم شگفت انگیز آن لذت ببرید.

ترکیبات: ژل آلوئه ورا (با تکه های پالپ)، شهد میوه (فراکتوز)، طعم طبیعی هلو، کنستانتره طبیعی هلو، نمک اسید سوربیک پتاسیم (برای کمک به حفظ طعم نوشیدنی)، اسید بنزوئیک سدیم (برای کمک به حفظ طعم نوشیدنی)، اسید اسکوربیک (آنتی اکسیدان)، توکوفرول (آنتی اکسیدان).

  • دارای تمام خواص ژل «آلوئه ورا فورِوِر» به اضافه هلو
  • حاوی تکه های جامد آلوئه ورای خالص
  • نیروبخش و با طعمی همچون طعم آب خالص هلو
  • ایده آل برای کودکان

روش مصرف: خنک بنوشید، قبل از مصرف خوب تکان دهید، پس از مصرف حتماً دریخچال نگهداری کنید.

  • محتوی: 1 لیتر
  • قیمت برای مصرف کننده:
برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه