امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
صابون مایع دست و صورت Aloe Liquid Soap کد 038

صابون مایع دست و صورت آلوئه، صابونی بسیار غنی، مرطوب کننده و مرواریدگون است که مقادیر فراوانی آلوئه در ساخت آن به کار رفته است. این صابون، کفی بی نظیر تولید می کند و احساس پاکیزگی، نرمی و لطافت را بیش از هر صابون دیگری برای پوست تان به ارمغان می آورد. در عین حال، صابون دست و صورت آلوئه که به صورت صابون مایع عرضه شده است، به هیچ وجه سبب سوزش ها و حساسیت هایی که صابون های جامد به دنبال دارند، نمی شود. فرمول منحصر به فرد این محصول، آن را تبدیل به شامپوای ایده آل برای کودکان و بزرگسالان ساخته است.

این صابون که محصولی محیط زیست دوست، دارای پی هاش متعادل و فاقد هر نوع ماده حساسیت زاست، آن قدر نرم و لطیف است که می توان هر روز آن را برای شستشوی صورت، دست، مو، یا بدن به کار برد و به ویژه برای کسانی که از حساسیت های پوستی رنج می برند، بسیار مفید و آرامش بخش است.

  • محتوی: 473 میلی لیتر صابون مایع
  • قیمت مصرف کننده:

روش استفاده: قفل درپوش صابون را باز کنید و مقدار کمی از صابون دست و صورت آلوئه را روی دستان خیس تان بریزید. دستان تان را به هم بمالید تا صابون به اندازه کافی کف کند. دستان تان را با کفِ ایجاد شده بمالید و شستشو دهید. سپس دستان خود را با آب گرم شسته و خشک کنید.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه