امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

در طی چند ماه اخیر اکثر شبکه های اجتماعی در حوزه ارزهای دیجیتال پر شدند از خبر ارز دیجیتالی که توسط تیم سابق پی پل توسعه یافته است و نام آن ارز Q است.

براساس گزارش های اخیر، بیش از 2 میلیون نفر در 180 کشور از جهان به این شبکه پرداخت دعوت شده و در وبسایت آن ثبت نام نموده اند. هدف از این پروژه ارائه یک ارز دیجیتال برای پرداخت های آنلاین است و اگر شما نیز دوستانی در این شبکه دارید، بی شک ایمیل هایی را دریافت کرده اید که از شما خواسته شده تا وارد این شبکه شده و سایرین را نیز دعوت کنید.

در پنج ماه اول شروع پروژه Q فقط به افراد انتخاب شده ای دعوت نامه ثبت نام در این وبسایت ارسال شد. با این حال پس از مدت کوتاهی ایمل های ثبت نام در وبسایت Q به توده ای از کاربران ارسال شد تا جایی که این پروژه موفق شد تا نام خود را در مجله فوربز و همچنین در بخش بیشترین جستجوهای گوگل به ثبت برساند. حال آنکه از این مدل تبلیغات می توان متوجه شد که هدف از راه اندازی طرح Q این بود که با جمع آوری کاربران و افزایش تعداد آن ها، به رمز ارز Q یک ارزش مالی کاذب را هدیه کند.

بنیانگذار و مدیرعامل طرح ابتکاری Q، سار ویلف به مجله VOX در این باره گفت: " ما 200 نفر از افرادی را که می شناختیم به این پروژه دعوت کردیم و آن ها نیز دوستانشان را دعوت کردند. همانطور که می بینیند، امروز این پروژه بسیار وایرال و فراگیر شده است. "

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه