امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

بسیاری از ما برای تعمیر و یا تغییر در لباس هایمان، خود دست به کار می شویم. برای انجام کارهایی مانند کوتاه کردن، دوخت پارگی، کوک زدن و همه ی کارهایی که مربوط به هنر خیاطی می شود نیاز به ابزار خاصی دارد. تهیه تمامی لوازم مورد نیاز برای خیاطی در منزل کاری بسیار سخت و وقت گیر می باشد.باکس نخ و سوزن طرح دکمه دارای تمامی لوازم مورد نیاز شما برای انجام امور خیاطی در منزل، خیاطی ها و حتی محیط های کاری می باشد. این ست را می توانید به مادران و همسران خود هدیه دهید.

 

جعبه نخ و سوزن یکی از محصولات پرطرفدار صنایع دستی و تزیینی است که در عین کاربردی بودن محصولی بسیار زیبا و جذاب می باشد.این جعبه ی فانتزی به شکل یک دکمه ی بزرگ به قطر 24cm می باشد که در رنگهای شاد و ملایم عرضه شده است.هم چنین ازاین باکس می توان برای نگه داری جواهرات نیز استفاده کرد.

 

 

باکس نخ وسوزن طرح دکمه، تجهیزات لازم برای خیاطی یک تازه عروس را با کیفیت بالا را دارا می باشد که شامل موارد ذیل می باشد:10 رنگ قرقره نخ-1 سرویس سوزن-1 بسته سوزن ته مروارید-1 عدد متر پروانه ای- 1 بسته سوزن قفلی-2 ماسوره-1 قیچی-1 انگشتانه-1بشکاف-1 صابون خیاطی می باشد.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه