امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

بطور حتم داشتن یک کمد بهم ریخته و شلوغ باعث سردرگمی شما خواهد شد. همچنین محدودیت در نگهداری وسایل ضروری و مورد نیاز یکی از دردسرها و چالشهای خانواده هاست.یکی از وسایلی که اخیرا طراحی و تولید گردیده و نقش پررنگی به عنوان نظم دهنده حوله و کیف داخل کمد داشته است آویز حوله داخل کمد است.با خرید این محصول زیبا و در بسیار کاربردی دیگر نگران کمبود جا و بهم ریختگی داخل کمدهای خود نخواهید بود.

 

 

این وسیله کاربردی با طراحی زیبا و جذاب و در عین حال کاربردی مشکل کمبود جا و بهم ریختگی درون کمدها را برطرف نموده است. شما می توانید با آویزان نمودن آویز حوله داخل کمد انواع حوله، لباس، کیف و سایر وسایل خود در درون کمد را ساماندهی کنید.از جمله مشخصات آویز حوله داخل کمد می توان به نظم دادن حوله و کیف داخل کمد اشاره نمود.این محصول از جنس پارچه بوده لذا براحتی قابل شستشو است. جنس پارچه ای آویز حوله موجب می گردد که براحتی آنرا در داخل ماشین لباسشویی انداخته و شستشو دهید.

 

 

همچنین بدلیل لطافت پارچه آویز حوله داخل کمد هیچگونه آسیبی به دیگر وسایل داخل کمد وارد نمی گردد.شما براحتی می توانید انواع حوله، لباس و کیف و کفش خود را بدون نگرانی از ایجاد خط و خش بر روی آنها و یا نخ کش شدن حوله و لباسها در درون آن قرار دهید.همچنین فاصله مناسب لانه های آن موجب می گردد براحتی وسایل خود را در آن قرار داده و کمد زیبا و مرتبی داشته باشید. آویز حوله موجب دسترسی آسان و سریع به وسایل مورد نیاز شما می گردد. از اینرو نیازی به جستجوی وسایل خود نخواهید داشت.اندازه و ابعاد مناسب آن بدون نیاز به اشغال فضای زیاد موجب ایجاد نظم و ترتیب در کمد لباسها گردیده و نظم دهنده خوبی برای کمد شما خواهد بود.

 

 

این نظم دهنده یا ارگنایزر کمد با طراحی زیبا و کاربردی و وزن سبک براحتی قابلیت جابجایی خواهد داشت. همچنین با داشتن 3 عدد محفظه ی متوسط و دو عدد محفظه ی بزرگ در پشت برای قرار دادن کیف یا وسایل بزرگتر، فضای کافی برای نگهداری لوازم و وسایل گوناگون همانند حوله، کیف، کفش، روسری، کلاه، کفش، جوراب و …بوده و بهترین نظم دهنده حوله و کیف داخل کمد شما خواهد بود.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه