امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

دربازکن های زیادی برای باز کردن بطری های نوشابه و دلستر در بازار موجود است که بعد از مدتی بدنه آن زنگ می زند یا با کمی فشار خم می گردد. درضمن ظاهری جالب و فانتزی نیز ندارد، ولی این بار به شما دربازکن بطری عروسکی هیولا را معرفی می کنیم، این در بازکن جدید قادر به باز کردن هر نوع شیشه های نوشابه و دلستر و... می باشد همچنین ظاهر بامزه و فانتزی این وسیله نظر هرکسی را به خود جلب می کند.

 

 

 

طراحی دربازکن عروسکی هیولا کاملا فانتزی بوده که علاوه بر زیبایی بسیار بامزه و دوست داشتنی هست.داخل دهان هیولای دربازکن قسمت فلزی شکلی مثل دندانهای آن قرار داده شده است که کار باز کردن درب را دارد. این قسمت فلزی دندانه دار که مهمترین بخش این وسیله می باشد از استیل اصل ضد خش و ضد زنگ ساخته شده و در برابر فشار بسیار مقاوم بوده که شما می توانید محکم ترین درب های بطری ها را با آن به راحتی و با یک حرکت باز کنید، بدون این که این فلز خم شود و یا تحت فشار بشکند.

 

 

 

همچنین این هیولای بامزه دارای دمی است که سبب می شود این درب باز کن عروسکی روی میز به حالت ایستاده قرار بگیرد و فضایی دکوراتیو و فانتزی به میز غذای شما بدهد.این هیولا دارای شاخ هایی از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم است که می توانید توسط آنها درب پپسی ها و سایر قوطی های فلزی را نیز براحتی بیرون بکشید.

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه