امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0


افزایش میل نگهداری از گل های طبیعی زیبا در فضای داخلی و محوطه بیرونی خانه نیاز داشتن آگاهی در این زمینه و شناخت لوازم به روز در این راستا را بیشتر می کند. گلدات های آبی دیواری طرح ماهی در عین زیبایی کاربردهای بسیاری دارند که مهم ترین آنها بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن توسط شماست، گلدان هایی که به صورت خودکار گل و گیاه شما را آبیاری می کنند. 

 

 

 این گلدان آبی در طرح ماهی با ایده ی فانتزی و بسیار جالب که در نوع خود خلاقانه طراحی شده و در 3 رنگ آبی، قرمز و سبز این امکان را فراهم می کند که شما گلهای زیبایی را که در مناسبت های مختلف هدیه می گیرید و برای شما با ارزش هستند مدت بیشتری در آب نگهداری کنید و گلدان را در رنگ مورد نظرتان مناسب با فضای منزل و محل کارتان سفارش دهید.

 

 

شما این گلدان دیواری را به راحتی و بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار با میخ می توانید در هر مکان که خواستید تنها با استفاده از پایه ی نگهدارنده ی چسبی آن بچسبانید. ابتدا مکان مورد نظر برای چسباندن را با دستمال تمیز کنید و سپس برچسب پایه نگهدارنده را جدا کرده و آن را بچسبانید. سپس به گلدان آب ریخته و بصورت کشویی به پایه متصل کنید.این پایه قدرت نگهداری وزن بالایی دارد و براحتی از دیوار جدا نمی شود.

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه