امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

در قرآن کریم به خانم ها توصیه شده است که در اجتماع حجاب و حد پوشش مناسب خود را طوری رعایت کنند تا جلب توجه کننده نبوده و مقدمات تحریک غریزه جنسی آقایان را فراهم نیاورند.

در احادیث و روایات اسلامی نیز توصیه شده است خانم ها خودشان را فقط برای همسران شان بیارایند تا بنای خانواده تقویت و تحکیم گردد.

در سنت پیامبر اسلام (ص) و معصومین (ع) چنین آمده است که هرگاه مرد طلب کند همسرش خود را تا آنجا که ممکن است در اختیار شوهرش قرار دهد.

همچنین وقتی به اصول انسانی نگاهی می اندازیم می بینیم که عفت و حیای خانم ها باید زبانزد عام و خاص باشد تا وقار و متانت آنها را اثبات نماید. چون زن ناز است و مرد نیاز و البته که باید شخصیت سالم خانم ها تا آنجا رشد کرده باشد که چنانچه مرد تصمیم به انتخاب همسر و تشکیل زندگی داشته باشد، از بهترین ها را با اهداف مقدس برگزیند.

هنگامی که دختران و زنان حد و مرز پوشش و آرایش را در رفتار اجتماعی خود در نظر می گیرند علاوه بر ایجاد و تقویت امنیت روانی و فرهنگی خود باعث می شود تا مردان و پسران هرزه و آلوده با پرهیز از چشم چرانی مسیر درست انسانی را جهت برقراری ارتباط با جنس مخالف در قالب ازدواج و تشکیل خانواده پیدا نمایند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه