امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

ماهی های پرنده یک اسباب بازی پیشرفته برای کودکان می باشد. در این ابتکار جالب، یک بادکنک به شکل و طرح ماهی ، با گاز هلیم پر شده است. با یک کنترل می توان آن را به جلو، چپ و راست و بالا و پایین حرکت داد. این وسیله در مجموع به 7 باتری نیم قلم احتیاج دارد.با این ماهی قابل کنترل به راحتی می توانید همه را سورپرایز کرده و به وحشت بیاندازید.

 

 

ماهی پرنده بالن شکلی جالب و متفاوت است که با گاز خانگی پر می شود و دارای یک دستگاه کنترل از راه دور است که کنترل بالن را به شما می دهد و شما می توانید آن را در مسیر دلخواه تان به حرکت در بیاورید.این کوسه برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی شده است.برای پر کردن آن از گاز هلیوم به فروشگاه های مربوط که این کار را انجام می دهند مراجعه کنید.

 

 

استفاده آسان و راحت از ماهی پرنده کنترلی و همچنین اماده سازی سریع آن وقت شما را برای به پرواز در آوردن آن نخواهد گرفت. به علت نرمی این بالن بازی با آن در محیط بسته و مسقف هیچ مشکل و خطری ندارد.برعکس هلیکوپترهای کنترلی که خطرناک هستند.گاز هلیوم یک گاز خنثی است و حتی در صورت سوراخ شدن بالن یا ترکیدن آن هیچ خطری وجود ندارد.

 

 

ویژگی های Flying Fish:

– ماهی پرنده ی کنترلی

-مدل ماهی راه راه

– محصول 2015

– ابعاد: از نوک سر تا انتهای دم 90 cm و ارتفاع آن 142 cm می باشد

– ریموت کنترل با برد 15 متر

– پرواز شگفت انگیز در سرتاسر فضای اطراف شما

– هدیه منحصر بفرد

– مناسب برای تمام سنین

 

 

کنترل بالن توسط یک کیت الکترونیک مجهز به میکروپروسسور انجام می پذیرد که با سیم های ظریفی به باله ها ودم کوسه متصل است. هدایت بالن را حتی برای کودکان ساده کرده است. کوسه پرنده کنترلی بالنی است که با گاز خانگی پر می شود وتوسط یک ریموت کنترل رادیویی با برد 40 فوت معادل 15 متر هدایت می شود. قدرت مانور این بالن در 4 جهت بالا و پایین و چپ و راست و اریب حرکت می کند.همچنین باله ها نیز قادر به حرکت بوده و ماهی را طبیعی و واقعی تر جلوه می دهد.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه