امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال btg یکی از اعضای خانواده بیت کوین است که برای رفع مشکلات موجود در شبکه بیت کوین به وجود آمد. همانطور که می دانید استخراج بیت کوین با هزینه های سرسام آوری انجام می شود و افراد معمولی دیگر قادر به این کار نیستند و تنها سرمایه داران بزرگ می توانند از عهده این هزینه ها بر بیایند. از این رو بیت کوین گلد با هدف کاهش هزینه ها و گرفتن قدرت از سرمایه داران به وجود آمد. دیگر با وجود btg نیاز به صرف هزینه های هنگفت نیست و ماینینگ این رمز ارز با استفاده از کامپیوترهای معمولی نیز میسر خواهد بود. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با این رمز ارز و آینده پیش روی آن بیشتر آشنا شوید.

ارز دیجیتال بیت کوین گلد چیست؟

btg ارز دیجیتال بیت کوین گلد است که با هدف رفع محدودیت های بیت کوین در سال 2018 معرفی شد. اگر در زمینه شبکه ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین مطالعه داشته باشید باید بدانید که این شبکه ها در صورت نیاز باید به روز رسانی شوند و تغییراتی در بلاک چین آن ها ایجاد شود که به این کار Fork گفته می شود. btg نسخه Hard Fork بیت کوین است که با چرخش شبکه بلاک چین و برای ایجاد حاکمیت های مستقل ساخته شده است. برای استخراج این رمز ارز نیازی به دستگاه های گران قیمت ASIC نیست و به راحتی می توان آن را با استفاده از کارت های گرافیکی(GPU) استخراج کرد.

نحوه عملکرد بیت کوین گلد

ارز دیجیتال btg از الگوریتم اثبات سهام Equihash برای ثبت تراکنش ها استفاده می کند. این الگوریتم خروجی یک بلاک را به حافظه قبلی پیوند می می دهد.

کلام آخر

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه