امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال کیشو اینو خود خود را اینگونه معرفی کرده است. میم کوین کوچک با رویای بزرگ! در آوریل 2021 بود که این توکن معرفی شد و می خواهد اهدافی حقیقی و درست را در دنیای دیفای دنبال کند. این رمز ارز بر خلاف ارز های جدید از پروژه هایی که قبلا وجود داشته الهام گرفته است. کیشو قصد دارد تا تعاریف جدیدی از پاداش های مشارکت، صرافی ها، NFT و… را ارائه کند. این رمز ارز تنها پس از چند ماه توانست به رشد های بسیار زیادی دست یابد تا جایی که ارزش کل بازار آن به بیشتر از دو میلیارد دلار برسد. همچنین تعداد هولدر های آن 100 هزار نفر است.

نکات بسیار زیادی در مورد این توکن وجود دارد که نیاز است توجه زیادی به آن ها داشته باشید. بین کیشو و بیبی دوج شباهت های زیادی وجود دارد. این شباهت را می توان در وب سایت و نماد آن ها مشاهده کرد. جالب تر آنکه هر دو از زبان فارسی پشتیبانی می کنند و در وایت پیپر آن ها از یک قالب محتوایی استفاده شده است. توکن های بسیار کمی را می توانید پیدا کنید که از زبان فارسی پشتیبانی می کنند. شاید به همین دلیل است که طبق اطلاعاتی که سایت الکسا منتشر کرده، نزدیک به 5 درصد بازدید کنندگانی که از سایت کیشو بازدید می کنند، ساکن ایران هستند.

در کشور ما بسیاری از فعالانی که در این بازار فعالیت می کنند، آینده خوبی را برای این رمز ارز پیش بینی می کنند. هرچند که باید با دیدی بنیادی و درست به این توکن نگاه کرد. چرا که اطلاعات کامل و مشخصی از این پروژه وجود ندارد. از سویی دیگر نمی توان به بسیاربی از تحلیل های افراد مطمئن بود و حتما یک رمز ارز باید ابتدا از نظر بنیادی شرایط خوبی داشته باشد تا بتوان آینده خوبی را برای آن متصور شد.

یک نکته جالب در مورد پروژه کیشو اینو وجود دارد که باعث شده بسیاری را به فکر فرو برد. اگر سایت رسمی آن را بررسی کرده باشید، آن ها از کاربران درخواست می کنند که برای آن ها دونیت کنند. دونیت همان کمک های مالی است که در میان پروژه هایی که هدف مشخصی دارند، هیچ کدام این درخواست را از کاربران خود ندارند. همین مسئله باعث ایجاد سوالاتی در این مورد شده است.

هرچند که کیشو هدف خود از دریافت کمک های مالی را توسعه پلتفرم، بازاریابی بیشتر و لیست شدن در صرافی های دیگر عنوان کرده است، اما با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از این پروژه در دسترس نیست نمی توان با قاطعیت گفت که هدف توسعه دهندگان این پروژه صرفا جمع آوری کمک ها است یا می خواهند پروژه خود را توسعه دهند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه