امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

این آکواریوم های شیشه ای کوچک رومیزی شبیه به تنگ ظاهری بسیار زیبا و مدرن دارد و با نورپردازی مناسب جلوه ای خاص به محل زندگی و کار می دهد. این تنگ با قطر 18 و ارتفاع 20 سانتی متر از جنس شیشه ساخته شده است و دارای پایه ای زینتی شیکی است که بطور مورب دور تنگ کشیده شده و در نهایت به لامپی که از بالا مشرف به روی دهانه ی تنگ است منتهی می شود.این آکواریوم دارای دریچه ی زه کشی و تعویض آب کهنه و کثیف نیز می باشد.

 

 

زیبایی منزل و محیط کار یکی از عناصری است که مردم از دیرباز به آن توجه داشته اند. فراهم کردن محیطی زیبا و دلنشین، آرامش و آسایش را در میان افراد خانواده ایجاد می کند. با صنعتی شدن محیط در دنیای امروز، نیاز مردمان به داشتن فضایی دلچسب و آرامش بخش رو به افزایش است. یکی از عواملی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار به وفور استفاده می شود، شبیه سازی و الهام گرفتن از مناظر طبیعی مانند دریا، جنگل و دشت در قالب آکواریوم است.

 

 

این آکواریوم های زیبا و زینتی را می توانید با وسایلی تزیینی از انواع گیاهان آبزی و عنصرهایی مانند چوب و سنگ برای تزئین فضای داخل آن در سبک های جنگلی و دریایی مزین کنید. بهره گیری از نورپردازی های متناسب با تنگ، عامل بسیار مهمی در ایجاد فضای طبیعی و دلچسب مورد نظر است که جلوه خاصی به محیط منزل یا کار می دهد.علاوه بر این نور مصنوعی چراغ سبب رشد گیاهان آبزی نیز می شود.

 

 

شما همچنین می توانید از ماهی و یا گیاهان زیبای آبزی برای نگهداری داخل تنگ استفاده کنید.در چند سال اخیر، به تنگ های گیاهی که تداعی کننده فضاهای دریایی و جنگلی در سبک ها و اندازه های متفاوت هستند، توجه زیادی شده است و طراحان و زیبایی شناسان حرفه ای از این تنگ ها برای ایجاد فضاهایی با رنگ و بوی طبیعت استفاده می کنند.در این راستا، نمونه ای کم نظیر از بهترین نوع آکواریوم کوچک رومیزی ارائه شده است که زیبایی چشمگیری به محیط مورد نظر شما می دهند.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه