امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اکسی این فینیتی (Axie Infinity) نوعی بازی مبتنی برNFT است و بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد. این ارز دیجیتال در سال 2018 پا به عرصه وجود گذاشت. توکن مربوط به ارز دیجیتال (AXS) مبتنی بر استاندارد ERC20 است. یک استارت‌آپ در ویتنام ایده اولیه این بازی محبوب بود. کار با یک پروژه ابتدایی با نام Sky Mavis شروع شد و آرام آرام در سال 2020 انتشار پیدا کرد. شما می‌توانید به وسیله بازی توکن‌های AXS را بخرید و یا به فروش برسانید. انواع توکن‌هایERC-721 و ERC-20 دست در دست هم داده‌اند تا معجون‌های کوچک عشق (SLP) را درون بازی خریداری نمائید! در این مقاله بیشتر با ارز دیجیتال اکسی این فینیتی بیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی با طرز کار Axie Infinity

شخصیت‌های بازی در محیط این سیستم با نام اکسی (Axie) توکن‌های تغییرناپذیر NFT هستند که تحت مالکیت و کنترل بازیکنانی هستند که این توکن‌ها را درون کیف پول‌های شخصی خود ذخیره‌سازی و به سایر آدرس‌های اتریوم ارسال می‌کنند تا آنها را با سایر بازیکنان مبادله کنند. این کار از طریق یک بازار مبتنی بر بلاکچین انجام می‌شود. بازی Axie Infinity دارای آیتم‌های متنوع و سرزمین‌های مجازی است که از استاندارد توکن‌سازی ERC721 استفاده می‌کند.

محیط بازی در یک مود ماجرایی شکل می‌گیرد. ترکیبی از سپاه ماجراجو که باید با هیولاها بجنگد و در صحنه نبرد جنگ تن به تن انجام دهد. سپاه مقابل هم یک شخص واقعی در حال بازی است. برنده بازی در هر مرحله SLP یا معجون عشق کسب می‌کند. این معجون‌ها کمک می‌کنند تا اکسی‌ها متولد شوند. جالب است SLP یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که قابلیت خرید و فروش در صرافی بایننس و برخی از صرافی‌های دیگر را دارد. قیمت اکسی اصلا کم نیست و کارمزد گس در شبکه اتریوم خیلی زیاد است. یک زنجیره مخصوص در اتریوم به نام Ronin وجود دارد که به صورت انحصاری برای بازی Axie Infinity طراحی شده است.

آشنایی با توکن AXS

در نوامبر سال 2020 میلادی سکه AXS یا Axie Infinity Shard به عنوان یک مفهوم جدید در فضای این بازی ارائه شد. این سکه می‌تواند به توکن‌ها بچسبد. شما می‌توانید با رای دادن و بازی کردن سکه دریافت کنید. درون این بازی یک جامعه مخصوص خزانه‌داری وجود دارد که به بازیکنان در بازی پاداش می‌دهد؛ علاوه بر این درون بازی می‌توانید خرید و فورش کنید.

مسئله قابل توجه این است که حجم ذخایر سکه‌های AXS به 270 میلیون توکن می‌رسد. بعضی از این سکه‌ها تنها برای فروش عمومی در نظر گرفته شده است و برخی دیگر در بازی به دست می‌آید. بعضی از سکه‌ها هم به فعالان و مشاوران پروژه Sky Mavis اختصاص دارد. عرضه اولیه AXS کمتر از 60 میلیون توکن بوده است و انتظار می‌رود که تا سال 2026 میلادی هر ساله توکن‌های بیشتری منتشر شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه