امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

برای دریافت ارز دیجیتال رایگان از دو روش می توان اقارز دیجیتالدام کرد، روش اول استخراج رمز ارز رایگان از طریق ایردراپ ها (AirDrop) و روش دوم مراجعه و ثبت نام در یکی از سایت های فاست (faucet) و گرفتن ارز دیجیتال رایگان از طریق گذراندن وقت در این سایت ها می باشد.

به ارز های دیجیتالی که بعضی از سایت ها و شرکت های دارنده به منظور تشویق کاربران خود به خرید یک نوع از انواع ارز دیجیتال و یا ادامه فعالیت در آن به کاربران پرداخت می شود اصطلاحا ایردراپ (AirDrop) گفته می شود که توسط استارتاپ های بنا شده بر اساس شبکه بلاک چین که در کیف پول آنها قرار دارد و یا از طریق بعضی از کیف پول ها و پلتفرم های معاملاتی به کاربران آن ها پرداخت می شود.

ایردراپ ها به دو صورت این پرداخت را انجام می دهند که در حالت اول بدون اطلاع قبلی و به صورت غیر قابل پیش بینی توسط شرکت مربوطه به کیف پول کاربران آن پرداخت می شود، اما در حالت دوم که به آن ایردراپ با اطلاع قبلی نیز گفته می شود صاحبان شرکت ها و یا استارتاپ ها به کاربران خود مقداری ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش یا جایزه آن ها در ازای انجام یک کار مشخص پرداخت می کنند.

شرکت ها ایردراپ ها را معمولا با هدف تشویق کاربران خود به فعالیت و خرید و فروش یک رمز ارز مشخص مانند بیت کویت، اتریوم و... پرداخته و یا ترغیب دیگران برای فعالیت در این بازار ارائه می دهند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه