امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

حجم معاملات در حال افزایش، هیجان سرمایه­ گذاران برای مزایدات آتی بر بستر پاراچین پولکادات، و موفقیت ارز کوزاما (Kusama) باعث شده انتظار سرمایه­ گذاران از ارز پولکادات برای رسیدن سقف تاریخی جدیدی بالا رود.

پس از آنکه هاردفورک لندن اتریوم تاثیر آنچنانی بر حل مساله مهم کارمزدهای بالا و تراکم شبکه نگذاشت، سهم بازار بسترهای قراداد هوشمند تک ­لایه در طول مرداد ماه رو به افزایش نهاد.

یکی از 10 پروژه ­های برتر که در حال جمع ­آوری نیرو بوده ولی سکه اختصاصی آن هنوز شکست سقف قیمتی به سوی سقف­ های جدید را مانند رقبایش تجربه نکرده پولکادات است، که پروژه­ای چندزنجیره ­ای است که تمرکز آن بر تسهیل ایجاد پل های ارتباطی مابین شبکه های بلاکچین جدا است.

یکی از بزرگ­ترین محرک­های به حرکت درآمدن اکوسیستم پولکادات، مزایدات آتی مبتنی بر پاراچین است که در آن پروژه ها بر سر کسب آرای جامعه طرفداران بمنظور بدست آوردن یکی از جایگاه ­های محدود موجود برای راه ­اندازی بر روی شبکه رقابت می ­کنند.

دلیل دیگر چشم ­انداز مثبت ارز DOT افزایش ناگهانی حجم معاملات است، که در حال حاضر به زمانی بازگشته که از اواخر اردیبهشت ماه مشاهده نشده بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه