امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
1

استراتژی 98درصدی در بازار های مالی ارز دیجیتالی

بازار های مالی ارز دیجیتالی یکی از پر ریسک ترین و پر سود ترین بازار های موجود در دنیا هستند. بسیاری از افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در این بازار ها هستند، اما نمی دانند که چگونه باید از فرصت های موجود استفاده کنند و خطرات را کاهش دهند. در این مقاله قصد داریم یک استراتژی ساده ولی بسیار موثر را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید در بیش از 98درصد معاملات خود سود کنید.

این استراتژی بر اساس دو اصل اساسی ساخته شده است: 1- خرید در زمان رکود و فروش در زمان صعود. 2- استفاده از نقاط حمایت و مقاومت برای تعیین ورود و خروج. برای پیاده سازی این استراتژی نیاز به هیچ ابزار پیچیده ای ندارید، فقط کافی است نمودار قیمت ارز دلخواه خود را در بازه زمانی روزانه یا هفتگی ببینید و نقاط حمایت و مقاومت را تشخیص دهید. نقطه حمایت آن نقطه است که قیمت به آن رسیده ولی نمی تواند زیر آن بروید و نقطه مقاومت آن نقطه است که قیمت به آن رسیده ولی نمی تواند بالاتر از آن بروید.

برای خرید، باید منتظر بمانید تا قیمت به یک نقطه حمایت برسد و سپس شروع به صعود کند. در این صورت می توانید با قرار دادن یک سفارش خرید در نزدیک ترین نقطه حمایت وارد معامله شوید. برای فروش، باید منتظر بمانید تا قیمت به یک نقطه مقاومت برسد و سپس شروع به رکود کند. در این صورت می توانید با قرار دادن یک سفارش فروش در نزدیک ترین نقطه مقاومت خارج از معامله شوید.

با استفاده از این استراتژی ساده، شما می توانید در بسیاری از معاملات خود سود کنید، زیرا قابل استفاده در هر بازار و هر ارز دلخواه شماست. البته باید توجه داشت که همانطور که هیچ بازار و هیچ استراتژی 100درصد قابل پیش بینی نیست، این استراتژی هم ممکن است گاهی اوقات شکست بخورد. برای همین باید همیشه از مدیریت ریسک مناسب استفاده کنید و سرمایه خود را با قرار دادن توقف ضرر (stop loss) در نقاط مناسب محافظت کنید. همچنین باید به عوامل خارجی مانند اخبار، رویدادها و تحلیل های فاندامنتال توجه کنید و در صورت لزوم استراتژی خود را با توجه به شرایط بازار تغییر دهید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید با استفاده از این استراتژی 98درصدی در بازار های مالی ارز دیجیتالی سود خوبی کسب کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه