امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

قیمت خرید بیت کوین بر اساس میزان عرضه و تقاضای کاربران در صرافی ها تعیین می شود. در صورتی که مقدار عرضه بیشتر از مقدار تقاضا باشد، بازار در حالت نزولی قرار خواهد گرفت و عکس این مسئله نیز در بازار صعودی صدق می کند. این رمزارز خود دارای یک ارزش بنیادی است که با توجه به هزینه های مربوط به ماینرها و وضعیت شبکه بیت کوین تعیین می شود.

استخراج بیت کوین

استخراج ارز دیجیتال بیت کوین به معنی کشف تراکنش ها در شبکه آن با استفاده از الگوریتم های خاص و ثبت آن ها داخل بلاک چین با استفاده از دستگاه ماینر است. استخراج کننده هر بار که یک تراکنش کشف می کند، جایزه آن را دریافت می کند. این جایزه همان بیت کوین است که به ماینر تعلق می گیرد. برای اینکه بتوانید از این کار سود خوبی عاید خود کنید، نیاز به یک مرزعه استخراج دارید. در واقع تعداد زیادی سخت افزار و تجهیزات و دستگاه ماینر که برای کار ماینینگ مورد استفاده قرار می گیرند باید جمع آوری کنید. هزینه ایجاد مزرعه استخراج زیاد است. اما سود قابل توجهی نصیب شما خواهد کرد.

تعداد بیت کوین از گذشته تا به امروز

تعداد ارز دیجیتال بیت کوین محدود است و یک روز استخراج آن به اتمام خواهد رسید. تعداد کل بیت کوین در مجموعه 21 میلیون واحد است که تقریبا 18 میلیون آن استخراج شده است. هرچه به زمان اتمام بیت کوین نزدیک تر می شویم میزان استخراج آن کاهش می یابد و کار استخراج بیت کوین دشوارتر می شود. در ابتدای پیدایش آن مقدار بیت کوینی که به عنوان پاداش به ماینر تعلق می گرفت، 50 واحد بود که در حال حاضر این مقدار به 12/5 واحد رسیده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه