امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال Okb، توکن رسمی یکی از معتبرترین صرافی های چینی به نام OKex (OKBlockchain) است. این رمز ارز تا سال 2020 بر روی بستری از اتریوم فعالیت داشت. اما قرار است بر بستر OKex منتقل شود. این صرافی در سال 2014 تاسیس شد. شبکه این رمز ارز مبتنی بر بلاک چین است و در میان صرافی ها رتبه دوم را از لحاظ حجم معاملات به خود اختصاص داده است. این صرافی از صدها رمز ارز پشتیبانی می کند و شرایطی فراهم نموده است تا کاربران بتوانند از سراسر جهان به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

صرافی OKex خدمات گوناگونی همچون قراردادهای آتی هوشمند، معاملات لحظه ای، انواع کیف پول، استخر استخراج و معاملات مارجین را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر تمام مزایایی که این صرافی به کاربران اعطا می کند، تراکنش ها با کارمزد بسیار پایین انجام می شوند و نوعی سیستم تخفیفی هم برای تراکنش ها در نظر گرفته شده است که با توجه به معاملات در انتهای هر ماه محاسبه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با رمز ارز این صرافی و آینده آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی ارز دیجیتال Okb

ارز دیجیتال Okb همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، توکن شرکت OKex است و شبکه ای است که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. ویژگی این رمز ارز این است که کاربران می توانند برای توسعه آن نظر بدهند و همچنین بتوانند در مدیریت شبکه سهیم باشند. با استفاده از توکن Okb نه تنها می توانید از تخفیفات درون شبکه ای بهره مند شوید، بلکه از امکانات مختلف آن نیز می توانید بهره مند شوید. امکاناتی همچون مسافرت، تامین امنیت سایبری، کیف پول، مدیریت ثروت، برنامه های سرگرم کننده و بسیاری خدمات دیگر که با داشتن این رمز ارز می توانید از آن ها بهره مند شوید. شاید مهم ترین هدف از تولید این رمز ارز استفاده از آن برای پرداخت های مالی در آینده باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه