امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

سرمایه گذاری در بیت کوین در ایران

اگر شما هم اخبار روز دنیا را از پلتفرم های مختلف مانند تلویزیون یا شبکه های اجتماعی دنبال می کنید قطعا تا به حال با نام بیت کوین آشنا شده اید. بیت کوین یک ارز دیجیتال است که عمری 10 ساله داشته و در این مدت توانسته ارزش قیمتی خود را از تقریبا هیچ، به چندین هزار دلار برساند. اما اصلا ارز دیجیتال چیست و چرا این قدر با ارزش و مهم شده است؟

ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود اصلا قصد نداشتند که تبدیل به یک ابزار حفظ سرمایه شوند. هدف اصلی و اولیه از ارائه این ارز های دیجیتال حذف شدن دلال ها و واسط های مالی بود که در ازای انجام تراکنش ها از کاربران درصد زیادی کارمزد می گرفتند. همچنین در زمینه ارز های دیجیتال دیگر چیزی با نام ارز دیجیتال تقلبی یا بیت کوین تقلبی وجود ندارد. زیرا این ارز ها طوری برنامه ریزی شده اند تا امکان وارد کردن ارز تقلبی در سیستم آن ها وجود نداشته باشد. همین دلایل اولیه کافی بود تا نظر مردم به سمت ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین بود جلب شود. بسیاری از مردم دریافتند که با استفاده از این ارز های دیجیتال بسیاری از دغدغه های آنان بر طرف شده و می توانند بدون وجود مشکلات قبلی تراکنش های خود را انجام دهند. این شروع ماجرا بود، جایی که باعث شد بیت کوین رشد کرده و تبدیل به یک انقلاب اقتصادی در دنیا شود.

همان طور که می دانید روند تعیین قیمت بسیاری از وسایل در بازار بر اساس میزان عرضه و تقاضا انجام می شود و بیت کوین نیز برای تعیین قیمت خود از همین قاعده استفاده می کند. میزان عرضه بیت کوین محدود است و این در حالی است که روز به روز به تعداد افرادی که با این ارز دیجیتال آشنا شده و به دنبال خرید آن می روند افزوده می شود. به همین دلیل قیمت این ارز همیشه رو به افزایش بوده و تبدیل به یک سرمایه گذاری بسیار خوب شده است.

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم

آیا در ایران هم می توان بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد؟

بسیاری از کسانی که با بیت کوین آشنا می شوند می خواهند از نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین در ایران آگاه شوند. باید به شما بگوییم که سرمایه گذاری بر روی این ارز موفق در ایران هم تقریبا مانند سایر نقاط دنیا است و تفاوت چندانی ندارد.

اگر می خواهید با مراحل کلی این کار آشنا شوید و بفهمید باید چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم اکنون به شما مراحل کار را خواهیم گفت. اول از همه شما نیاز به پول دارید. اما این که چه مقدار پول نیاز دارید کاملا به خودتان بستگی دارد. در بازار ارز های دیجیتال شما با سرمایه یک دلاری هم می توانید کار را شروع کنید. اما خب اگر یک دلار بگذارید، اندازه یک دلار هم سود می کنید. پس هرچه مقدار سرمایه اولیه شما بیشتر باشد، روند پیشرفت شما نیز سریعتر و بهتر خواهد بود. در مرحله بعد باید یک سایت برای خرید و فروش بیت کوین پیدا کنید. این سایت ها صرافی های آنلاین هستند که وظیفه آن ها خرید و فروش ارز های دیجیتال می باشد. معتبرترین سایت سرمایه گذاری بیت کوین در دنیا را شاید بتوان صرافی های خارجی مانند Binance معرفی کرد. اما شما حتما مجبور نیستید از سایت های بین المللی استفاده کنید. در داخل ایران هم صرافی هایی هستند که ارز های دیجیتال خرید و فروش کرده که با یک جست و جوی ساده می توانید آن ها را پیدا کنید. پس از این بخش تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام در این صرافی های آنلاین و خرید بیت کوین می باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه