امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

این برنامه به شما امکان می دهد پای را با انجام کمک های ساده به جامعه ی پای بدست آورید. هرچه بیشتر مشارکت کنید، بیشتر پای کسب می کنید.

برای شروع کسب پای، هر 24 ساعت یکبار بررسی کنید و به دکمه رعد و برق ضربه بزنید تا شروع به استخراج کنید. هنگامی که در حال استخراج هستید، می توانید با دعوت از خانواده ودوستان قابل اعتماد برای پیوستن به جامعه، سرعت استخراج خود را افزایش دهید.

بخاطر داشته باشید، اعضای اولیه شبکه، نسبت به آنهاییکه که بعد از آنها می آیند، با سرعت بالاتری استخراج می کنند.پای یک رمزارز جدید برای افراد معمولی است که می توانید از طریق تلفن خود “استخراج” کنید یا کسب کنید.رمزارزها شکل جدید پول دیجیتال هستند که به جای دولت یا بانک ها توسط یک جامعه حفظ و تأمین می شوند.

شما امروز، می توانید پای را با کمک به تأمین امنیت این ارز و رشد شبکه ی قابل اعتماد آن، استخراج یا کسب کنید. در حالی که اکثر رمزارزها مانند بیتکوین برای استفاده و دسترسی افراد عادی بسیار سخت بوده است، پی قدرت رمزارز را در کف دست شما قرار می دهد.

در حال حاضر نمی شه گفت که پای نتورک رو کسی بصورت جدی تایید کرده! و احتمال این هم وجود دارد که فقط پروژه ای برای جذب کاربر باشد!

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه