امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

بهترین ارز برای سرمایه گذاری

زندگی دیجیتال چیزی است که هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. روز به روز به تعداد کار هایی که می توانیم آن ها را به صورت کامپیوتری انجام دهیم افزوده می شود و مهم نیست چقدر مقاومت می کنید، این راه های جدید آنقدر ساده و خوب هستند که حتی کسانی که از تکنولوژی فراری هستند نیز دست آخر به سراغ آن ها می روند. اگر تا همین چند سال قبل می خواستید بر روی بازاری مانند ارز و دلار سرمایه گذاری کنید، باید به سراغ صرافی ها و یا دلالان سطح شهر رفته و پول خود را بر روی یک ارز سرمایه گذاری کردید. اما این کار بدون ریسک نبود، اولین خطری که شما با آن درگیر می شدید موضوع تقلبی بودن یا نبودن اسکناس های دریافتی بود و اگر از این مرحله با موفقیت رد می شدید نوبت به آن می رسید تا هر روز با استرس به اخبار نگاه کنید و منتظر آن باشید تا در بخش اخبار اقتصادی از وضعیت ارز خریداری شده خود مطلع می شدید. این بازار پر خطر شاید برای خیلی ها جواب داده باشد اما برای بسیاری به ریسکش نمی ارزید.

به همین دلیل افرادی که راه های سرمایه گذاری قدیمی را نمی پسندیدند به سراغ پیدا کردن راه های جدید و کم خطر تری برای سرمایه گذاری رفتند. یکی از این راه های کم خطر و در عین حال بسیار مناسب، بازار ارز های دیجیتال بود. بازاری که عمر آن تنها به 10 سال می رسد و به همین دلیل هنوز از سرمایه گذار اشباع نشده و به هر کس با هر سطح دارایی اجازه سرمایه گذاری می دهد. اما در همین بازار ارزی تازه کار هم، از همان روز اول نام یک ارز بیشتر از همه به چشم می خورد و سر و صدا به پا می کرد. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که توانست نظر مردم را به سمت خود جلب کرده و انقلابی در زمینه اقتصادی به وجود آورد. در ادامه می خواهیم به شما از بهترین ارز برای سرمایه گذاری تعریف کنیم و بگوییم این ارز چگونه تقریبا تمام سرمایه گذاران خود را راضی نگه داشته است.

بهترین ارز برای سرمایه گذاری

بیت کوین، بهترین ارز دیجیتال

اگر در هر کجا صحبتی درباره ارزهای دیجیتال آینده دار باشد قطعا و حتما باید نام بیت کوین آورده شد. این ارز دیجیتال در طول عمر 10 ساله خود فراز و نشیب های زیادی را سپری کرده است اما اگر نگاهی به روند قیمتی آن در طول این 10 سال بیاندازیم متوجه می شویم که در نهایت، شیب نمودار آن به سمت بالا بوده و به همین دلیل هرکس که این ارز را نزد خود نگه داشته برنده شده است.

سرمایه گذاری در بیت کوین بسیار ساده است. شما برای شروع کار فقط نیاز به یک دلار دارایی دارید تا بتوانید سرمایه گذاری خودتان را بر روی این ارز دیجیتال آینده دار شروع کنید. البته این نکته را هم بدانید که شما همان مقدار که پول بدهید سود می کنید. هرچه پول بیشتری بگذارید، سود بیشتری هم به دست خواهید آورد.

شاید با خود بگویید که ما زیادی طرفداری بیت کوین را می کنیم و اصلا خبری از این سود های شگفت آوری که می زنیم نیست. اجازه دهید به شما بگوییم اگر در سال 2019 و فقط به مدت 66 ماه بر روی بیت کوین سرمایه گذاری می کردید چه سودی به دست می آوردید.

بیت کوین در سال 2019 کار خود را با قیمت کمتر از 4000 دلار شروع کرد. پس از گذشت حدود 6 ماه به قله قیمتی خود در سال 2019 رسید و توانست قیمت هر واحد خود را به 13000 دلار برساند. یعنی شما در 6 ماه می توانستید بدون این که هیچ کاری انجام دهید 9000 دلار پول نداشته را به حساب خود واریز کنید. اما شاید با خود بگویید در آن زمان که مشخص نبود قیمت بیت کوین به قله خود رسیده است و احتمالا در آن زمان اگر بیت کوین داشتیم آن را نگه می داشتیم. باید بگوییم حتی در این صورت باز هم شما بنده بودید. اکنون در که روز های آخر سال 2019 به سر می بریم قیمت بیت کوین بیشتر از 7000 دلار است و می توانید ببینید که حتی در صورت نگه داشتن آن هم سود می کردید. بیت کوین ارزی است که نباید به آن شک کرد و هر چه زودتر سرمایه گذاری روی آن را شروع کنید شانس به دست آوردن سود بیشتری را نیز خواهید داشت.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه