امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

در چند سال گذشته و با توجه به نرخ رو به رشد تورم بسیاری از مردم به فکر سرمایه گذاری و ورود به بازار های مختلف سرمایه گذاری کرده اند. برخی برای این کار بازار های سنتی مانند بازار ارز، سهام و یا کالا را انتخاب کرده اند اما برخی دیگر به دنیال بازار کمی متفاوت تر، جدیدتر و پر سود تر بوده اند و آن را نیز پیدا کرده اند. این بازار همان ارز های دیجیتال است. ارز های دیجیتالی که در چند سال گذشته سود های چند صد درصدی به کاربرانشان داده اند و بسیاری روز خود را با لبی خندان به پایان رسانده اند. اما این بازار ارز های دیجیتال چیست و چطور می توان به آن وارد شد و مانند بسیاری از مردم دنیا از آن سود های کلان به دست آورد و آیا واقعا این سود ها واقعیت دارد؟

در مورد سوال دوم باید بگوییم ک بله واقعیت دارد. در کمتر از سه ماه گذشته قیمت بیت کوین به حدود 4000 دلار رسید و اکنون 10 هزار دلار قیمت دارد. یعنی شما می توانستید تنها در کمتر از سه ماه پول خود را بیشتر از دو برابر کنید. این بازار آنقدر پتانسیل برای رشد دارد که ارزش دارد درباره آن تحقیق کنید و برایش وقت بگذارید.

سرمایه گذاری

همان طور که گفتیم بازار ارز های دیجیتال بازی تازه نفس بوده و پتانسیل زیادی برای رشد دارد اما پیش از ورود به آن و سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال باید برخی نکات اولیه را بدانید. سرمایه گذاری در بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری نیازمند یک دانش اولیه است که به شما در به دست آوردن هرچه بیشتر سود کمک می کند. در دنیای ارز های دیجیتال بیشتر از هزار ارز دیجیتال مختلف وجود دارد و شما باید بدانید کدام ارز ها ارزش سرمایه گذاری دارند و از کدام ها باید دوری کرد. همچنین نوع سرمایه گذاری شما نیز تاثیر و اهمیت زیادی در انتخاب ارز یا ارز های مورد نظر شما دارد. برای مثال برخی ارز ها مناسب سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند و برخی ها نیز برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب هستند.

قانون وارد شدن به بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سایر بازار های سرمایه گذاری است. این بازار همیشه وجود دارد و همیشه می توان از آن کسب سود کرد. اما باید با علم و آگاهی کامل وارد آن شوید تا ضرر نکنید. سرمایه گذاری در بیت کوین نیازمند داشتن صبر فراوان است زیرا این بازار همیشه مطابق میل شما رفتار نمی کند و بالا و پایین های خودش را دارد. اما در این چند سال ثابت شده است که این بازار به کسانی که صبر دارند سود های فراوانی رسانده است و برعکس افرادی که همیشه عجله دارند و می خواهند یک شبه راه صد ساله را بروند و به ثروت بزرگی دست پیدا کنند اکثرا با ضرر از این بازار خارج شده اند. پس اگر فرد صبوری هستید این بازار می تواند شما را به چیزی که لایقش هستید برساند.

 

از چه کسی راهنمایی بگیریم؟

در بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سایر بازار ها و مشاغل افراد بسیار حرفه ای وجود دارند که به افراد تازه وارد کمک می کنند. مشاوره تلفنی بیت کوین یکی از این خدمات است که بهتر است افراد تازه وارد از آن استفاده کنند. در مشاوره تلفنی بیت کوین که مدت زمان آن با توجه به نیاز شما تعیین می شود، هر سوالی داشته باشید به طور کامل و اصولی پاسخ داده می شود و اگر نیاز به راهنمایی برای انتخاب سکه و یا نوع سرمایه گذاری داشته باشید می توانید بهترین و مناسب ترین پاسخ ها را دریافت نمایید. همچنین اگر می خواهید خودتان ارز دیجیتال استخراج کنید و برای خرید دستگاه و انتخاب سکه برای استخراج نیاز به راهنمایی داشته باشید نیز می توانید از این مشاوره تلفنی استفاده نمایید.

گرفتن راهنمایی از افرادی که سال ها تجربه در این بازار دارند و با موج های قیمتی بازار آشنایی دارند بهترین و مطمئن ترین گزینه برای بسیاری از افراد است. یک سرمایه گذاری درست و موفق می تواند زندگی شما را عوض کند.

کدام صرافی را انتخاب کنیم؟

صرافی های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها ارز دیجیتال خود را خریداری نمایید. صرافی های ایرانی چند ماهی است که کار خود را آغاز کرده اند و شاید انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد باشند اما مشکلی که این صرافی های داخلی دارند این است که هنوز در ابتدای راه هستند و هنوز قابلیت های بسیاری که در صرافی های خارجی وجود دارند در صرافی های ایرانی وارد نشده است. البته این قابلیت ها شاید برای افراد تازه وارد و مبتدی خیلی کاربردی نباشد اما برای افراد حرفه ای بسیار ضروری است زیرا آن ها با مبالغ بسیار بالاتری سرمایه گذاری می کنند و برای اینکه از سرمایه خود محافظت کنند و سود بهترین یز کسب کنند نیاز به قابلیت های بیشتری دارند. یکی از معروف ترین صرافی های خارجی که کاربران ایرانی زیادی در آن فعالیت می کنند صرافی بایننس می باشد. این صرافی قابلیت های بسیار فراوانی دارد و انواع مختلفی از سرمایه گذاری را نیز پشتیبانی می کند. البته کاربرای ایرانی برای استفاده از این صرافی باید احتیاط کنند زیرا به دلیل وجود تحریم ها برخی محدودیت ها برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است. در آموزش خرید و فروش در بایننس به شما گفته می شود برای آن که مشکلی برای شما در استفاده از این صرافی پیش نیاید چه کارهایی انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این نکات اهمیت بالایی دارد یرا در صورت بسته شدن حساب کاربری شما در این صرافی ممکن است برای خارج کردن سرمایه از آن برای شما مشکلاتی پیش آید. پس بهتر است این آموزش ها را به طور کامل تماشا کرده تا بتوانید با خیالی آسوده از سرمایه گذاری خود و کسب خود نهایت لذت را ببرید. فراموش نکنید که بازار ارز های دیجیتال بازاری جوان و تازه نفس است و فرصت های زیادی در آن وجود دارد. پس بهتر است در ابتدا آموزش ها را پشت سر گذاشته و سپس وارد این بازار شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه